Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز بعدازظهر سامانه ناپایدار از نواحی جنوبی و مرکزی به خراسان رضوی وارد می‌شود که سبب افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده با احتمال رگبار و رعد و برق در استان به ویژه در نواحی جنوبی و نقاط مرکزی استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دیشب دمای هوا در استان کاهش یافته بود که روند افزایش دما تا اواسط این هفته ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بود ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به سه درجه سانتیگراد می‌رسد.

آهنگرزاده بیان کرد: فریمان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

او تصریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، کاهش دید به علت پدیده مه در قوچان، گلمکان، مشهد و تربت جام ثبت شده است که در قوچان مه باعث کاهش میدان دید تا ۱۰۰ متر شده است که طی ساعات ظهر امروز از شدت غلظت مه کاسته و دید بهتر می‌شود.

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا بارش پراکنده وزش باد خراسان رضوی دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پایداری هوای استان اردبیل