Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جوان هادی محمدپور رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سال تحصیلی گذشته، ۵۳ نفر از دانش آموزان خراسان رضوی حائز مدال‌های طلا، نقره و برنز در مرحله کشوری المپیاد‌های علمی شدند و ۱۳ نفر از این برگزیدگان کشوری که دارای مدال طلا بودند، به دوره‌های آمادگی تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان کشور راه یافتند، از این میان پنج نفر پس از کسب امتیاز لازم به عضویت تیم‌های ملی درآمده و در رقابت‌های جهانی موفق به کسب مدال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: "سهند اسماعیل زاده" دانش آموز دبیرستان هاشمی نژاد یک مشهد و " سید محمد مهدی موسوی" دانش آموز دبیرستان هاشمی نژاد دو مشهد در چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک که به میزبانی کلمبیا برگزار شد به ترتیب موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز این رقابت‌ها شدند.

بیشتر بخوانید

کسب مدال نقره دانش آموز مشهدی در المپیاد جهانی علوم زمین

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: همچنین " امیر محسن افشاری" دانش آموز دبیرستان هاشمی نژاد یک مشهد در چهاردهمین المپیاد جهانی علوم زمین کشور چین موفق به کسب مدال نقره و "محمد حسین برکاتی" دانش آموز دبیرستان هاشمی نژاد یک مشهد نیز در پنجاه و سومین المپیاد جهانی شیمی کشور ژاپن موفق به کسب مدال نقره جهانی شد.

محمد پور بیان کرد:ضمن اینکه "مهران طلایی" دانش آموز دبیرستان هاشمی نژاد سه مشهد نیز در شصت و دومین المپیاد جهانی ریاضی روسیه موفق به کسب مدال برنز جهانی شد.

انتهای پیام//ف. غ.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیاد علمی آموزش و پرورش تیم ملی نخبگان علمی موفق به کسب مدال المپیاد جهانی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری