Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تخم افشان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سال جاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار تعیین شده است گفت: با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار شهرستان گناوه، تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای اساسی و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه، در آذرماه سال جاری، ۲۰ تن سهمیه برنج با قیمت تعادلی هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: با احتساب سهمیه جدید، از ابتدای سال جاری تاکنون طی سه مرحله ۱۰۰ تن برنج به منظور تعدیل قیمت و تنظیم بازار وارد شهرستان گناوه شده است.

تخم افشان اضافه کرد: از ۲۰ تن برنج مرحله سوم، ۲.۳ تن آن برای توزیع بین ۲۳۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی، ۱۲.۷ تن جهت توزیع بین ساکنین شهر گناوه و پنج تن به شهر ریگ اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: فروشگاه‌ها در گناوه و بندر ریگ مشخص شده و به منظور شفاف سازی هر فروشگاه ملزم به نصب بنر کالای مربوطه در دید عموم است.

کد خبر 5361728

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه شهرستان گناوه برنج وزارت جهاد کشاورزی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا شیوع کرونا تبریز اردبیل شهرستان گناوه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: میانگین برداشت در هر هکتار ۲۰ تا ۲۵ تن است و پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار تن خیار سبز از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

حیدری افزود: بیش از ۹۰ درصد محصول تولید شده برای تهیه خیار شور و مابقی برای مصارف دیگر استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف آب، کاشت این محصول به صورت نواری است که ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

حیدری افزود: برداشت خیار سبز تا پایان خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند