Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت بازیکنان ۱۱ رأی مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

باتوجه به شکایت فرشید باقری از باشگاه استقلال تهران به دلیل مطالبه وجه به مبلغ بیست میلیارد ریال، باشگاه استقلال به پرداخت این مبلغ و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد احمدزاده بابت مطالبه وجه پنج میلیارد و هفتصد میلیون ریالی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد که رای صادره از سوی کمیته وضعیت مبنی محکومیت پرسپولیس به پرداخت یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی است.

علیرضا نقی زاده در قالب شکایتی خواستار مطالبه ده میلیارد ریالی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد که پس از بررسی پرونده، کمیته وضعیت نسبت به شکایت نقی زاده قرار رد صادر کرد.

شکایت بهزاد بشتایم از باشگاه ماشین سازی تبریز با موضوعیت مطالبه وجه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی، موجب صدور رای محکومیت باشگاه در پرداخت نهصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

امیرمحمد راجی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت کرد و خواستار طلب سیصد میلیون ریالی شد که در نهایت باشگاه شاهین شهرداری به پرداخت دویست و نود میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

با شکایت حسین بابایی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) بابت مطالبه وجه یکصد و شصت میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت یکصد و پانزده میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین در شکایت یوسف نادریان از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) جهت مطالبه ششصد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

در شکایتی مشابه از سوی سپهر جهان‌بزرگی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) بابت مطالبه یکصد و پنج میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) باید طبق رای کمیته وضعیت بازیکنان مبلغ دویست میلیون ریال و هزینه دادرسی را به خاطر شکایت مجید انگشتان به وی بپردازد.

شکایت عباس بختیاری از باشگاه محتشم تبریز بابت مطالبه سیصد میلیون ریالی، منجر به صدور رای محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان تست مجدد از داوران مردودی/ خورشیدی و دوستان دوباره بازمی‌گردند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال کمیته وضعیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال کمیته وضعیت هزینه دادرسی محکوم شد باشگاه به پرداخت هزینه دادرسی میلیون ریالی میلیون ریال کمیته وضعیت بابت مطالبه مطالبه وجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند