Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از تولید۶۷۰ اثر توسط دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در سال گذشته با موضوع زلزله خبر داد.

محمدرضا با اطمینان، امروز شنبه ششم آذرماه، در نشست برنامه ریزی برگزاری  بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش، اظهار کرد: دانش آموزان علاقمند می‌توانند حداکثر تا ۱۵ آذر ماه، محتوای آموزشی تولیدی خود در خصوص زلزله را به سازمان دانش آموزی ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۸ آذرماه، مانور سراسری زلزله هشتم آذرماه  همزمان با سراسرکشور در صورت حضوری بودن مدارس، به صورت نمادین درآموزشگاه هاجر، و در صورت غیر حضوری بودن در بست شبکه شاد و با مشارکت خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ساله مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس به منظور ارتقاء آمادگی دانش آموزان و ترویج فرهنگ ایمنی در برابر زلزله برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیست و سومین دوره مانور سراسری زلزله و ایمنی، با شعار«مدرسه ایمن جامعه تاب آور» با مشارکت سازمان دانش آموزی و دستگاه‌های مرتبط، در راستای اهداف بسته تحولی  هر دانش آموز یک نقش اجتماعی و باهدف عینیت بخشی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی، توانمند سازی فرزندان خطه قهستان زمین، برای آمادگی و مواجهه صحیح و کارآمد با بحران ها و بلایای طبیعی را هدف غایی این مانور دانست و بیان کرد: تولید محتوای آموزشی در سامانه ارتباطی پیشتازان یکی از راه کارهای شرکت در مانور زلرله است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم آموزشی، موشن گرافی، اینفوگرافی، اسالید، پوستر و نقاشی با حجم حداکثر ۱۰ مگ تولید و حداکثر تا ۱۵ آذر از طریق شبکه شاد ارسال کنند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تولید۶۷۰ اثر توسط دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در سال گذشته، بیان کرد: باتوجه به فعالیت ۵۰ گسل در خراسان جنوبی، بهارستان علم و ادب را درکمربند زلزله خیز ایران قرار داده، در نتیجه آموزش، استانداردسازی، کسب آمادگی‌ها و مهارت‌های لازم قبل، حین و بعد زلزله به دانش آموزان و اولیای ایشان الزامی است.

بااطمینان یادآور شد: دانش آموزانی که به کلاس‌های درس ایشان حضوری برگزاری می‌شود نیز می‌توانند از مراحل مختلف مانور فیلم برداری کرده و پس از فشرده سازی(حداکثر ۱۰ مگابایت) آثار خود را از طرق شبکه شاد، تا تاریخ اعلامی، به سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند.

انتهای یپام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زلزله دانش آموزان منطقه خراسان جنوبی مانور سراسری زلزله سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!