Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:39:06 GMT

ملاک کار مدیران افزایش سطح رضایت‌مندی مردم باشد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۴۶۷۷

ملاک کار مدیران افزایش سطح رضایت‌مندی مردم باشد

به گزارش ایرنا؛ «حسین فارسی» روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: زمینه برای رشد و توسعه شتابان این شهرستان مهیا است و تمامی اقدامات باید در راستای توسعه و ارتقای خدمات به مردم باشد.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم، ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم و مسئولان و هزینه‌تراشی برای انقلاب و نظام است، اما همواره با وحدت، تلاش و همدلی مجموعه مسئولان و مردم این نقشه‌ها نقش بر آب و خواب آنها تعبیر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه کوچکترین ناامیدی در این شرایط نباید در بین مردم ایجاد شود، ادامه داد: اولویت دولت سیزدهم و استاندار همدان نیز کار و تلاش و خدمت به مردم است و در این راستا مدیران نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنند.

فارسی با اشاره به افزایش قیمت نان از امروز /شنبه/ بر لزوم تشدید نظارت‌های روزانه بر کیفیت و قیمت نان و نوع فعالیت نانوایی‌ها تاکید و بیان کرد: تغییر قیمت نان نباید در قیمت مابقی کالاهای اساسی تاثیر بگذارد و بازدیدهای میدانی روزانه از سطح بازار همچنان در دستور کار باشد.

وی پیگیری روند اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای ملایر، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، توسعه شهرک مبلمان حاجی آباد، جیاس انگور و دیگر پروژه‌های اجرایی را از دیگر اولویت‌های مدیران برشمرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا جایی که می‌توانند قانون را به نفع مردم و برای خدمت و کمک به مردم تسهیل کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه تاکید رئیس جمهوری بر حل مسایل و مشکلات مردم است، گفت: مدیران ابزار هوشیاری را مد نظر قرار دهند و این ابزار همان افزایش رضایت‌مندی مردم است.

فارسی خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد: از قطع برق و گاز کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و مشترکان خانگی بدون هماهنگی خودداری کنند، در این شرایط نباید هیچ واحد تولیدی تعطیل بماند.

وی همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌هایی همچون راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای مواجهه با فصل سرما تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های حمایتی کمک و مساعدت بیشتری به افراد نیازمند داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که در اسرع وقت خلاصه‌ای از وضعیت اداره مربوطه، برنامه‌های در دست اجرا و پیش‌رو، پروژه‌های اولویت‌دار و پیشنهادات خود را به فرمانداری ارسال کنند تا در روند بررسی معاونان فرمانداری قرار گیرد.

فارسی با قدردانی از خدمات صادقانه «قدرت الله ولدی» طی مدت سه سال در این شهرستان ادامه داد: طبق روال گذشته بازدید مدیران از روستاها و مناطق محروم تداوم یابد و ماهیانه جلسه‌ای با حضور نمایندگان ملایر و حضور مدیران کل استانی برای بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات احصا شده در هر بخش، از طریق استانی و کشوری تشکیل شود.

وی افزایش ظرفیت تولید کارخانجات و واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، باید اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خواستار نظارت بیشتر آموزش و پرورش بر مدارس و حضور دانش‌آموزان طبق ظرفیت اعلام شده شد و اظهار داشت: ملایر هم اکنون در شرایط آبی کرونایی قرار دارد و باید تلاش کنیم وارد پیک جدید کرونا نشویم.

فارسی حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران را بازویی توانمند برای مدیران دانست و ادامه داد: در تمامی شرایط خبرنگاران یار و همراه ما بودند و برای توسعه این شهرستان باید از توان آنها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از پرداختن به هرگونه حاشیه باید پرهیز کنیم، گفت: پرداختن به حواشی به مردم صدمه می‌زند و در ارایه خدمت به مردم باید فقط به اصل کار بپردازیم.

به گزارش ایرنا؛ پنجشنبه هفته گذشته «حسین فارسی» با حفظ سمت (معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر) طی حکمی از سوی استاندار همدان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه ملایر معرفی شد.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری ملایر استانداری همدان وضعیت معیشت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری ملایر استانداری همدان جلسه شورای اداری ملایر استانداری همدان وضعیت معیشت دولت سیزدهم سرپرست فرمانداری ویژه ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار