Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:58:02 GMT

صنعت نفت با ۵ غایب مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۵۱۴۲

صنعت نفت با ۵ غایب مقابل استقلال

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پنج بازیکن خود را برای بازی با استقلال تهران در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، صنعت نفت آبادان در حالی این هفته برابر استقلال تهران قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم مصدوم هستند و نمی‌توانند در این بازی حساس به میدان بروند.

حسن بیت‌سعید، فرزاد جعفری، محمود مطلق‌زاده، حسین ساکی و رضا جبیره بازیکنان مصدوم صنعت نفت هستند که مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارند، ولی به بازی این هفته مقابل استقلال تهران نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که دیدار صنعت نفت آبادان - استقلال در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز دوشنبه هشتم آذر ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو صنعت نفت آبادان استقلال لیگ برتر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان