Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش اختلافات باشگاه‌ها با سازمان لیگ فوتبال ایران برای تعیین تکلیف تبلیغات محیطی هر روز شلعه‌ورتر می‌شود و با وجود اینکه در اختیار گرفتن این فضا حق باشگاه‌هاست اما از آنجایی که سازمان لیگ و برخی افراد مسئول در آن حاضر به کوتاه آمدن نیستند، درگیری طرفین همچنان ادامه دارد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی خواستار در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی شده‌اند که شفاف سازی درستی در مورد کارگزار خود و مبالغ قرارداد سالانه نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقطه ضعفی که سالهاست در سازمان لیگ فوتبال ایران وجود دارد و هیچ شفاف سازی در مورد میزان درآمد و سهم باشگاه‌ها صورت نگرفته است.

با این حال اصرار باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای گرفتن تبلیغات محیطی برخی مسئولان سازمان لیگ را به تکاپو انداخته است که مقابل این خواسته بایستند و هر روز بهانه جدیدی را برای ندادن این حق مطرح می‌کنند.

علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و یکی از نامزدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون در واکنش به اظهارات صادق درودگر دست روی نقطه ضعف آنها گذاشته و تاکید کرده که سازمان لیگ هیچ حساب و کتابی در قبال میزان درآمد و تبلیغات محیطی پس نداده است.

کریمی در تازه‌ترین پیام خود عنوان کرد: «مگه توی این چند سال که همه چیز دستتون بود به کسی حساب و کتاب پس دادین که الان نقش دایه مهربان‌تر از مادر رو برای تیم‌های بیچاره بازی می‌کنید؟ تمام این حرف‌ها واسه نونه، واسه نونه.»

نکته‌ای که علی کریمی به آن اشاره کرده سالهاست به عنوان پاشنه آشیل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پا برجاست و این دو نهاد فوتبالی در قبال درآمدهای مختلف هیچ‌گونه شفاف سازی نمی‌کنند و ظاهراً هیچ نهادی هم در کشور نیست که به این موضوع ورود کند و خواستار ارائه گزارش شفاف از قراردادها و … شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا جمعه سیاه اعتراضات اصفهان علی کریمی تبلیغات محیطی سازمان لیگ استقلال زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا جمعه سیاه اعتراضات اصفهان تبلیغات محیطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی سرپرست تیم استقلال شد

مدیریت جدید باشگاه استقلال در یکی از نخستین اقدامات خود دست به تغییر سرپرست در تیم فوتبال این باشگاه زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از کنار رفتن علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت سرپرست تیم استقلال را نیز تغییر دهد.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

در همین راستا، آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری و به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت