Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان قزوین موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده اعضای یک باند ۷ نفره سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده اند، گفت: سارقان در قالب یک اکیپ با پرسه زنی در حاشیه شهر و شناسایی اماکن و باغاتی که فاقد دوربین مداربسته و نگهبان رها سازی شده بودند پس از اطمینان از نبود مالک وسایلی مانند شیرآلات، لوازم برقی، پمپ آب، موتور برق را سرقت می‌کردند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای کیف قاپ در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و سرقت اموال عابران در سطح شهرستان تاکستان، ماموران به شناسایی ۲ نفر با سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و کیف قاپی شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: پس از شناسایی سارقان و هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر دو سارق دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی تاکستان با اشاره به اینکه متهمان به ۵ فقره سرقت کیف قاپی در شهر تاکستان معترف شدند، اظهار داشت: سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت با پرسه زنی در نقاط کور و کم تردد پس از شناسایی سوژه‌های خود کیف آنان را سرقت می‌کردند.

مسافر حامل مواد مخدر در قزوین پیاده شد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین به منظور کنترل خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی استان، در عوارضی "قزوین- تهران" مستقر و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در بازرسی از آن به یکی از مسافران مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر او را از خودرو پیاده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از وسایل و لوازم همراه مسافر مورد نظر، ۵ کیلو گرم تریاک کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جاساز کامیون

جانشین فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران کلانتری سگزآباد شهرستان بوئین زهرا هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت سگزآباد به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حجت اله بابا افزود: در بررسی ماموران مشخص شد؛ این کامیون حامل ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که ضمن توقیف آن در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر دستگیری سارقان فرمانده انتظامی شهرستان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم