Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: ۹۲ درصد مردم گیلان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند و اکنون ۱۴ شهرستان آبی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،  اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان، ضرورت پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان برای پرداخت مطالبات معوق کادر درمان را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به پوشش 92 درصدی دز نخست واکسن کرونا و آبی شدن 14 شهرستان استان، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید ورود جدی‌تری به انجام گسترده‌تر تزریق دُز دوم و همچنین دُز سوم واکسن کرونا داشته باشد.

عباسی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رویکردهای اقناعی در حوزه واکسیناسیون به‌ویژه از سوی رسانه‌ها گفت: ضرورت دارد که صدا و سیما با بهره‌گیری از پزشکان، کارشناسان و پخش برنامه‌‌های مختلف، مردم را به تزریق واکسن، تشویق کند.

75 درصد فعالان حوزه آموزش و پرورش گیلان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردندطرح هوشمندسازی محدودیت‌های کرونایی در استان گیلان اجرایی می‌شودفرمانده سپاه گیلان: 3000 گروه جهادی برای حل مشکلات استان آمادگی دارند

وی افزود: صاحبان تریبون، نخبگان و ائمه جمعه مردم را نسبت به انجام واکسیناسیون ترغیب کنند زیرا همراهی مردم در این امر بسیار مؤثر است؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل و نیز مرزهای دریایی و زمینی جدی‌تر کنترل شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید تزریق واکسن را علاوه بر روستاها در مناطق حاشیه شهرها را نیز مورد توجه قرار داده و در جلسه آینده ستاد استانی مدیریت کرونا، گزارشی از انجام فرآیند واکسیناسیون در حاشیه‌ مناطق ارائه کند.

عباسی با تأکید بر لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها برای پوشش گسترده واکسیناسیون افزود: باید به  دانش آموزانی که هنوز واکسینه نشده‌اند واکسن تزریق شود و استانداردهای لازم در مدارس نظیر تهویه و تعداد نفرات در کلاس‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، هریک از روسای کارگروه‌های ستاد استانی مدیریت کرونا در این نشست گزارشی از روند اقدامات حوزه خود ارائه دادند.

انتهای پیام/614/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی تاکنون ۹۷۲۲ نفر متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۴۰۹۰ خانوار قرارداد بسته‌اند.

دائمی افزود: از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۲ تسهیلات با کارمزد پنج درصد تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبار سال ۱۴۰۲ جهت احداث واحدهای مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به استان ابلاغ گردید.

وی با بیان اینکه سهمیه تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت سال ۱۴۰۲ یازده هزار واحد است، گفت: به متقاضیانی که در سال قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند، اما موفق به تکمیل و بهره‌برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ابتدای کار، ساخت خانه برای افراد فاقد مسکن یا مسکن غیر مقاوم بود، ادامه داد: هم اکنون گیلان جز استان‌های پیشرو در مقاوم سازی مسکن است.

دائمی با اشاره به اینکه استان گیلان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: درصد خانه‌های مقاوم در سطح روستاهای استان بر اساس آمارگیری مسکن روستایی معادل ۵۹ درصد بوده که شاخص کشوری ۵۴ درصد است.

کد خبر 6089744

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است