Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:57:44 GMT

شناسایی ۱۴۵ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۵۷۷

شناسایی ۱۴۵ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی

سید محمد موسوی میرزائی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۹۹ آزمایش کرونا در استان انجام شده که ۱۴۵ بیمار مبتلا شناسایی شده‌اند.

به گفتۀ وی با فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته شمار فوتی های این بیماری در استان به یک هزار و ۲۲۹ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری و ۱۶ بیمار با حال وخیم در بخش آی سی یو بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی میرزائی خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۳۹ نفر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

به گفتۀ وی در مجموع ۹۸۲ هزار و ۹۴۴ نفر در خراسان جنوبی واکسینه شده‌اند که از این تعداد ۴۴۴ هزار و ۱۶۳ نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 5362007

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آمار کرونا هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا شیوع کرونا آلودگی هوا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی