Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر کرامتی روز شنبه در سومین جلسه قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تامین کالاهای اساسی مردم افزود: به منظور برخورد با متخلفان باید فرایند تولید مرغ از مرحله جوجه ریزی تا عرضه در سطح بازار مصرف و رسیدن به دست مردم بیش از پیش رصد و نظارت شود. 

وی ادامه داد: از امروز بازرسی های نظارتی با همکاری ضابطان قضایی و بسیج مستضعفان در بازار برسطح کشتارگاه ها و مراکز عرضه گوشت مرغ تشدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: مهمترین موضوع مورد بررسی این قرارگاه تامین امنیت غذایی و تداوم تولید و نظارت بر بازار است که در این راستا تولید و بازاررسانی گوشت مرغ در اولویت قرار دارد. 

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات قرارگاه امنیت غذایی استان ضروری است مدیران تخصصی و جهادکشاورزی در سطح شهرستان ها در اسرع وقت با تشکیل اکیپ های ثابت و سیار چرخه تولید گوشت مرغ از سطح مرغداری تا خرده فروشی ها را نظارت کنند. 

کرامتی با اشاره به اینکه با واحد های تولیدی که از تحویل گوشت مرغ به کشتارگاه ها استنکاف کنند، برخورد قانونی انجام می شود، افزود: مهمترین مشکل گوشت مرغ توزیع در سطح بازار است که از ظرفیت بالقوه بسیج و نیروهای جهادی در این بخش استفاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا شهروندان آذربایجان غربی در هفته جاری شاهد کمبود مرغ در سطح بازار بوده اند این درحالی رخ می دهد که این استان جزو یکی از مهمترین و قطب های تولید گوشت مرغ است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی دام و طيور مرغداری صنعت مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی دام و طيور مرغداری صنعت مرغداری آذربایجان غربی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول عطایی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی افزود: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده برنامه ۲ ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری تهیه شده است.

وی اضافه کرد: در قالب این برنامه نوسازی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد در آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد.

عطایی بیان کرد: با توجه به آمار ثبت شده، افزون بر ۷۵ درصد برنامه ۲ ساله در آذربایجان غربی در خصوص نوسازی بافت فرسوده به مرحله اجرا رسیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوب در حوزه بازآفرینی شهری، اختصاص بسته‌های تشویقی است که در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

عطایی در خصوص طرح کلید به کلید نیز گفت: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو در این زمینه به شمار می‌رود.

کد خبر 6094757

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲