Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اشرار و ارازل واوباش نهاوند روی خوش نخواهند دید گفت:  امروز عصر شاهد حضور کم سابقه جوانان و مردم نهاوند در تشییع جنازه مدافع وطن در نهاوند بودیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازنهاوند٬ سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان درمراسم تشییع شهید مدافع وطن نهاوندی اظهار داشت: شهادت لیاقتی است گزینشی که خداوند برای بندگان خاصش اجابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یقین بدانید انتقام خون همه شهدا بویژه شهید رفیعی را خواهیم گرفت و در مقابله با این افراد جدی هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ارازل اوباش قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در جامعه و شهرستان نهاوند روی خوش نخواهند دیدگفت: شهید رفیعی های بسیاری در استان و کشور هستند که در مقابله با اشرار و بر هم زنندگان نظم و قانون شکنان بویژه در حوزه سوداگران مرگ جان فشانی کرده اند.

وی با این توضیح که هشدار می دهیم که انتقام خون آنها را خواهیم گرفت و به سزای اعمال خواهیم رساند مطرح کرد: از مردمان خوب شهرستان نهاوند و پدر و مادر این شهید و همه مردمانی که فرزندانی اینچنین تربیت کرده اند که در راه حفظ خاک و امنیت مردم جان فشانی می کنند سپاسگزاریم.

تفحص پیکر مطهر 3 شهید دفاع مقدس در عراق+فیلمدومین یادواره 23 شهید رسانه مازندران برگزار شدشمیم عطر شهادت در محلات پیچید/ تشییع پیکر شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون + فیلم

این مقام مسئول افزود : شهید مهدی رفیعی جوانی مومن بسیجی و هیاتی و ورزشکار بوده است که همه از او به نیکی یاد می کنند.

پدر شهید رفیعی میز به سردار امیری گفت: من خواهان انتقام سریع مردم نهاوند و فرزندم از ارازل و اوباش هستم و تنها خواسته ام مجازات است.

انتهای پیام/741/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، به دنبال گزارش واصله از عوامل اطلاعاتی بسیج سپاه ناحیه نهاوند با رصد اطلاعاتی و شناسایی یک مکان این مقدار آرد خارج از شبکه توزیع کشف و توقیف شد.

آرد فوق با همکاری بازرسی اتاق اصناف و پاسگاه انتظامی دهفول توقیف و پس از انتقال به پاسگاه برای سیر مراحل قانونی از سوی یگان انتظامی و مراجع ذیصلاح به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند