Web Analytics Made Easy - Statcounter

????نورالدین سلطانیان، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدنبال ناآرامی‌های روز گذشته، تعدادی از هموطنان، همشهریان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی استان دچار جراحت شدند و به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

وی با بیان‌اینکه تعدادی از این افراد هنوز بستری هستند اما حال عمومی همه آنها خوب است، ادامه داد: بجز ۲ نفر که حالشان نسبت به دیگر مصدومان وخیم‌تر است و در بخش آی سی یو بستری هستند، حال عمومی همه مصدومان بستری، خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بیشتر مصدومان ۱۸ تا ۵۵ ساله هستند و در بین آنها تعدادی هم زن مشاهده می‌شوند.   

سلطانیان با بیان‌اینکه آمار دقیق مصدومان را تا چند روز آینده اعلام می‌کنیم، تاکید کرد: برخی از مصدومان هنوز در حال مراجعه به مراکز درمانی هستند به همین دلیل تا این لحظه آمار دقیقی از آنها در اختیار نداریم و در صورت ارائه آمار کنونی، رقم کلی اعلام شده، قطعی و رسمی نخواهد بود.

وی بیان کرد: تعدادی از مصدومان بدلایل شخصی به بیمارستان‌ها مراجعه و از ارائه اطلاعات هویتی خود احتراز و پس از درمان اولیه، محل را ترک کردند اما امروز بطور مجدد برای ادامه درمان بازگشتند که هنوز آمار دقیقی از این افراد در اختیار نداریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه نیروهای اورژانس استان در این حوادث آسیب ندیدند، افزود: خسارت جزیی به ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ استان وارد شده که هنوز میزان این خسارت‌ها برآورد نشده و تنها شیشه این خودروها شکسته شده است.

وی با بیان‌اینکه بحمدالله تاکنون هیچ مورد فوتی در حوادث روز گذشته شهر اصفهان رخ نداده است،  گفت: از همه هموطنان تقاضا داریم تا اطلاعات لازم را از منابع موثق از جمله دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کشاورزان اصفهان پس از ۱۷ روز در بستر خشک زاینده‌رود، سوم آذر امسال با توافق صورت گرفته با مسوولان پایان یافت و مطالبات آنها مورد پیگیری قرار گرفت اما با وجود اینکه صنف کشاورزان بطور رسمی اعلام کرد که برای جمعه پنجم آذر دعوت به تجمع دوباره صورت نگرفته است بازهم دیروز جمعه، تعدادی از افراد در بستر زاینده‌رود حضور یافتند که به بروز درگیری‌هایی منجر شد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز