Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:19:50 GMT

اهدای عضو جوان نسیم‌شهری جان ۴ بیمار را نجات داد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۷۳۷۱

اهدای عضو جوان نسیم‌شهری جان ۴ بیمار را نجات داد

گروه استان‌ها - جعفر آلاداغلو که ساکن نسیم‌شهر بود بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد و اعضای بدن او جان ۴ شهروند را نجات داد. - اخبار استانها -

مهری آلاداغلو یکی از اعضای خانواده جعفر آلاداغلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بهارستان، اظهار داشت: برادرم در شهرکرج پس از سانحه تصادف در حین انجام مأموریت برای شهرداری، مرگ مغزی و در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اقدامات انجام گرفته برای برگشت علائم حیاتی توسط تیم درمانی و گروه‌های پزشکی، مرگ مغزی بیمار توسط تیم پزشکی تأیید و اعلام شد که پس از بررسی‌ها برای اهدا عضو، برادرم به بیمارستان ابن‌سینا منتقل شد.

خواهر اهداکننده عضو در ادامه گفت: خانواده در سخت‌ترین لحظات زندگی، زمانی که از بهبودی بیمار خود نا امید شدند تصمیم دشوار و خداپسندانه‌ای به منظور اهدای عضو متوفی می‌گیرند که چهار عضو بدن فرزندشان را اهدا کردند.

موفقیت دانشمندان ایرانی در اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی بدون ضربان قلب!اهدای عضو 2 مرگ مغزی در اصفهان به 6 نفر زندگی بخشیدهفتمین مورد رضایت اهدای عضو در همدان برای کودک 8 ساله انجام شد

آلاداغلو با بیان اینکه برادرم از قبل برای اهدا عضو در صورت رخداد یا حوادث ثبت نام کرده بود تصریح کرد: در اقدامی خداپسندانه با اهدا قلب، کلیه‌ها و کبد چهار بیمار نیازمند از بند بیماری نجات پیدا کردند.

خواهر اهداکننده عضو در پایان خاطرنشان کرد: برای کارهای خداپسندانه و انسان دوستانه باید از همه داشته‌هایمان گذشت کنیم و این منش انسانیت است که خداوند به آن رضایت داده است تا انسان‌ها در آرامش باشند.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهدای عضو مرگ مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه