Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات نشان می‌دهد که اداره زندان‌های فدرال آمریکا اقدامات کارمندان متهم به سوء رفتار را نادیده گرفته است.

خبرگزاری میزان - بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان زندان‌های فدرال آمریکا از ابتدای سال ۲۰۱۹ تاکنون دستگیر، متهم و یا محکوم شده‎اند.

به گزارش «سی تی وی نیوز»، تحقیقات نشان می‌دهد که اداره زندان‌های فدرال آمریکا با بودجه سالانه نزدیک به ۸ میلیارد دلار، کانون سوء استفاده، اختلاس و فساد است و چشمان خود را بر کارمندان متهم به سوء رفتار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی موارد، این سازمان موفق به تعلیق افسرانی نشده است که خود به دلیل جرایم، دستگیر شده‎اند.

دو سوم پرونده‌های جنایی علیه پرسنل وزارت دادگستری آمریکا در سال‌های اخیر مربوط به کارکنان زندان‌های فدرال بوده است.

از ۴۱ مورد بازداشت در سال جاری میلادی، ۲۸ مورد متعلق به کارمندان یا پیمانکاران زندان‌های فدرال آمریکا بودند؛ ۵ نفر نیز مربوط به اف بی آی بوده است؛ همچنین در هر کدام از اداره‌های مبارزه با مواد مخدر و اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره هر کدام ۲ نفر دستگیر شده‎اند.

بیشتر بخوانید: آمریکا دارای بیشترین زندانی در جهان علل و پیامد‌های نابرابری‌های نژادی در سیستم عدالت کیفری آمریکا

آمار نشان می‌دهد که چگونه کارمندان در داخل یک سیستم زندان فدرال، که قاعدتاً جایی برای مجازات و بازپروری افرادی است که مرتکب اعمال بد شده‎اند، رفتار مجرمانه مرتکب می‌شوند.

این افشاگری‌ها در حالی صورت می‌گیرد که فعالان، دولت بایدن را تحت فشار قرار می‌دهند تا در مورد ترمیم این سیستم جدیت به خرج دهد.

در یک مورد که از سوی «آسوشیتد پرس»، کشف شده، اداره زندان‌های فدرال آمریکا به یکی از مقام‎های یک زندان فدرال در «می‌ سی سی پی»، که وظیفه اش بررسی رفتار نادرست سایر کارکنان بود، اجازه داد پس از بازداشت او به اتهام تعقیب و آزار همکاران، در سمت خود باقی بماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن حقوق بشر زندان های فدرال آمریکا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین نوشت: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از برخورد خشونت بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

کنعانی با اشاره به این رفتار خشونت‌بار، افزود: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

 

.

 

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵