Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرمانده نیروی انتظامی همدان گفت: با اشرار و ناامن کنندگان اجتماع برخورد جدی و قاطع می‌کنیم و آن‌ها را به اشد مجازات می‌رسانیم.

به گزارش ایسنا سردار سلمان امیری در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی رفیعی، اظهار کرد: شهادت لیاقتی است که خدا به هر کسی از بندگانش نخواهد داد و شهادت گزینشی است که خداوند برای بندگان خاصش اجابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امامان معصوم و بزرگان ما خواستار شهادت بودند و ‌این سعادتی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.
وی تصریح کرد: ما در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی انتقام خون شهیدانی را که در راه مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ جان خود را فدای امنیت کشور کرده‌اند را خواهیم گرفت.
امیری افزود: شهید رفیعی‌های بسیاری در استان و کشور هستند که در مقابله با اشرار و برهم زنندگان نظم و قانون شکنان بویژه در حوزه سوداگران مرگ جان فشانی کرده‌اند.
وی با بیان این‌که مسئولان امنیتی در برخورد با اشرار جدی هستند و آن‌ها را به اشد مجازات می‌رسانیم، تاکید کرد: یقین بدانید انتقام خون همه شهداء بویژه شهید رفیعی را خواهیم گرفت و در مقابله با این افراد جدی هستیم و این افراد را به سزای اعمال‌شان خواهیم رساند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان‌کرد: از مردمان خوب شهرستان نهاوند، پدر و مادر این شهید بزرگوار و همه مردمانی که فرزندانی این‌چنین تربیت کرده‌اند که در راه حفظ خاک و امنیت مردم جان فشانی می‌کنند قدردانی می‌کنیم.
امیری در خاتمه ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام، گفت: شهید مهدی رفیعی جوانی مومن، بسیجی، هیاتی و ورزشکار بوده است که همه از او به نیکی یاد می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور