Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: استفاده از ظرفیت ارزشمند جوانان مستعد در اداره استان را در اولویت برنامه های خود قرار می دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در نشست صمیمی با جمعی از جوانان نخبه استان که در قالب برنامه تلویزیونی "برنا" صورت گفت اظهارداشت: در روزهای ابتدایی خدمت خود در استان قزوین،همنشینی با جوانان پرنشاط را به فال نیک می گیرم و معتقدم ظرفیت قابل توجهی در جامعه جوان استان در کنار مسئولان قرار دارد که ما می‌توانیم از این ظرفیت غنی استفاده کنیم و از ناحیه ما این زمینه فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین افزود: خود را موظف به شنیدن، مشورت گرفتن، تحلیل خواستن و تصمیم گرفتن از سوی جوانان دلسوز استان می دانیم و در ادامه  مسئولیت خود در استان دیدارها و جلسات مداوم و منظمی برگزار خواهیم کرد.

اعلایی تصریح کرد: دولت یکی از فرامین مقام معظم رهبری را که اصلاح قانون بودجه است، در پیش گرفته و در حال حاضر حدود ۱۲ هزار ردیف بودجه دستگاهی و ۹ هزار ردیف بودجه ای برنامه و بودجه در کشور وجود دارد که مستلزم بازنگری اساسی است.

وی در ادامه گفت :دولت در سال ۱۴۰۱ در قانون بودجه رشد اقتصادی را مورد هدف قرار داده و توجه عمیق و بومی به مسائل خواهد داشت که در آن رشد اقتصادی استانها متفاوت خواهد بود.

استاندار قزوین بیان کرد: دولت سیزدهم در حوزه ارزش گذاری فعالیت ها نگاه همه جانبه صورت داده و اقتصاد ما با اصلاح بودجه و سیستم بانکی 

درست می شود که متاسفانه در وضعیت موجود نه سهامداران، نه بانکداران و نه سپرده ‌گذاران هیچ یک رضایت ندارند.

اعلایی افزود:تمام تلاش دشمن القاء ناکارآمدی و ناامیدی در کشور است و ما برپیشرو بودن خود در آینده بسیار امیدوار هستیم و آن را محقق می کنیم.

استاندار قزوین گفت: علیرغم تمام دسیسه های دشمنان، انتخابات در ایران برخلاف کشورهای استکباری با شور و شعور و مشارکت داوطلبانه مردم برگزار می‌شود و ما در عین مظلومیت، بسیار قوی و مقتدر به سمت قله های افتخار حرکت می کنیم. 

انتهای پیام.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جامعه دولت مقام معظم رهبری قانون بودجه برنامه و بودجه رشد رشد اقتصادی اقتصاد انتخابات ایران استاندار قزوین محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام است.  

رنگ محصول مورد نظر براساس ظرفیت در دو رنگ سفید-مشکی عرضه و اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌شود؛ همچنین ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت خواهد گرفت.

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه تشریح کرده است، از جمله آنکه متقاضیان می‌توانند بر در مهلت مقرر نسبت به ثبت تقاضای خود به همراه ثبت مشخصات خودروی فرسوده تحت تملک خود در سایت فروش شرکت اقدام کنند، پس از انجام راستی آزمایی توسط سازمان‌های مربوطه و تایید اطلاعات ثبت شده و اخذ تاییدیه‌های لازم از سوی ستاد ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده و تایید راهور فراجا مبنی بر طی شدن فرآیند اسقاط خودروی فرسوده دعوت نامه تکمیل وجه برای متقاضیان طرح نام برده شده صادر و امکان واریز وجه برایشان فراهم خواهد شد.

 

دانلود بخش نامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

 

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • مسکن؛ مهم‌ترین اولویت‌ سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم است
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است