Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نخستین مرحله از اولین دوره مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی باشگاهای کشور، عصر امروز شنبه در در بخش زنان در ورزشگاه چوگان شهدای تهران با حضور چهار تیم برگزار و با پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به پایان رسید.

تیم‌های اشتهاد سازه مشهد و مقاومت بسیج تهران به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه برای نخستین بار و با هدف بسط و گسترش دوهای استقامتی در کشور و ترغیب باشگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری برای پرورش دوندگان استقامتی، برگزار شد.

در این رقابت ها دوندگان مسیر ۱۰ کیلیومتری را در ورزشگاه چوگان شهدا طی کردند.

ورزشکاران در قالب تیم‌های باشگاهای و دسته‌جات آزاد؛ پلینر خلیج فارس خرم آباد، آکادمی دو و میدانی گیلان، اشتاد سازه مشهد و مقاومت بسیج تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش انفرادی زنان نیز نتایج به شرح زیر است:

۱- پریسا عرب، پلیمر خلیج فارس خرم آباد

۲- سمیرا خداترس، پلیمر خلیج فارس خرم آباد

۳- پریچهر شاهی، پلیمر خلیج فارس خرم آباد

۴- مینا گلستانه، مقاومت بسیج تهران

۵- حدیثه رئوف، پلیمر خلیج فارس خرم آباد

۶- زهرا افشاریان، اشتاد سازه مشهد

۷- انوشه ذوالفقاری، اشتاد سازه مشهد

۸- مریم کرکچی،آکادمی دو و میدانی گیلان

۹- الهه سینکایی، اشتاد سازه مشهد

۱۰- زینب خلیلی گلمکانی، اشتاد سازه مشهد

مرحله دوم و پایانی این رقابت‌ها در تاریخ ۱۸ آذرماه جاری به میزبانی شهر ورزقان در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها پریسا عرب دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پریسا عرب دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی پریسا عرب دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد اشتاد سازه مشهد دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خلیج فارس هویت و میراث باارزش و ثمین سرزمین ایران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجید منادی، امروز در آیین اختتامیه ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس که در بندر بحرکان هندیجان برگزار شد، خلیج فارس را هویت و میراث گرانبها و ثمین سرزمین ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان ایران، مسایل هویتی را در چند جبهه مورد هجمه قرار داده‌اند که یکی از این مولفه‌های هویتی، مساله خلیج فارس است که قطعا به مثابه سایر توطئه‌های شوم آنان راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: هر چقدر ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی برای خلیج فارس و هویت کشور به کار گرفته و ظرفیت‌سازی شود، به غنای هویتی و فرهنگی کشور می‌افزاید که تاثیر به سزایی در آینده دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری درخصوص خلیج فارس گفت: این مساله فراتر از جنبه تاریخی، عقیدتی و سیاسی است و دشمن تلاش‌های زیادی با هدف تفرقه‌افکنی، جعل و تغییر در مولفه‌های هویتی ما داشته است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: یکی از کم سابقه‌ترین حمایت‌ها با محوریت و هدف تحقق عدالت فرهنگی در حوزه برنامه‌ای و زیرساختی در وزارت ارشاد دولت سیزدهم اتفاق افتاده است.

منادی با تأکید بر اجرای رویدادهای متعدد در زمینه فرهنگ و حفظ هویت استان و کشور گفت: بخش زنان و مادران خلیج فارس یکی از بخش های جدید این دوره از کنگره شعر خلیج فارس بود که استقبال از آن قابل توجه بود.

به گزارش تسنیم، در پایان‌ این‌ آیین از شاعران برگزیده در ششمین کنگره شعر خلیج فارس تجلیل شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند