Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پی کسب مدال طلا توسط سعید اسکندر زاده، ورزشکار استان اردبیل از شهرستان پارس آبادی در مسابقات قهرمانی جهان وزنه برداری 2021 – گرجستان، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پی کسب مدال طلا توسط سعید اسکندر زاده، ورزشکار استان اردبیل از شهرستان پارس آباد در مسابقات قهرمانی جهان وزنه برداری 2021 – گرجستان، پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
معلولیت محدودیت نیست:
همواره موفقیت و درخشش ورزشکاران جانبازان و معلول استان در عرصه های مختلف ورزشی در قالب تیم ملی در رقابتهای و تورنمنت های خارجی، نشانی از شایستگی‌ و توانمندی‌های جوانان و مربیان این استان است که شادی و نشاط را برای مردم استان و ایران عزیزمان را به همراه آوردند. و با تلاش و کوشش خود در رده های مختلف ورزشی به همگان نشان دادند که معلولیت محدودیت نیست و هیچ عامل نمی‌تواند مانع کسب موفقیت در عرصه‌های زندگی و فعالیت‌های ورزشی باشد.
اینجانب کسب مدال طلای سعید اسکندر زاده ، ورزشکار وزنه بردار جانبازان و معلولین استان اردبیل از شهرستان پارس آباد در مسابقات قهرمانی جهان وزنه برداری 2021 – گرجستان، را به جامعه ورزش و جوانان و مردم غیور پارس آباد و همچنین اعضاء، ورزشکاران و مربیان زحمت کش هیات استان اردبیل تبریک عرض کرده و از خداوند منان صحت و موفقیتهای روزافزون را برای ایشان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیرکل ورزش و جوانان مدال طلا استان اردبیل وزنه برداری جانبازان تیم ملی شادی ایران جهان ورزش و جوانان اردبیل استان اردبیل کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل