Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا یقطین مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس در دیدار با سیده مریم حسینی عضو شورای شهر شیراز و تعدادی از بانوان فعال و توانمند استان داشت به بحث و تبادل نظر در راستای همکاری و لزوم وحدت رویه در نقش آفرینی موثر در حوزه زنان و خانواده استان پرداختند.

او با تأکید بر لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب، بیان داشت: ما ناچاریم با همکاری دستگاه‌های دولتی، زمینه مشارکت‌های مردمی و مسجد محوری را نیز فراهم کنیم و انجام این مهم نیازمند به کارگیری و استفاده از ظرفیت اندیشه و عمل تمامی افراد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقطین افزود: یکی از گروه‌های مهم در این عرصه، زنان خانه دار هستند که علاوه بر کار ارزشمند مدیریت خانه، همسرداری و مادری با ارتقای دیدگاه، نسبت به مسائل اجتماعی نیز دغدغه‌مند شوند و به صورت فعال و موثر در جامعه ایفای نقش کنند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به کار کردن در فضایی فارغ از ساختار دست و پاگیر اداری، اظهار داشت: ما نیازمند فکر و اندیشه تمامی دوستان در تمامی سطوح جامعه هستیم و در این راستا باید با هم قدم برداشته و برای حل مسائل، گام علمی برداریم.

او همچین با اظهار خرسندی از حضور دو بانوی فعال در شورای اسلامی شهر شیراز گفت: انشاء اله بتوانیم در کنار هم با انسجام و وحدت رویه در حوزه زنان و خانواده کار کنیم، اگر در ابتدای کار مبانی فکری امامین انقلاب در حوزه زنان و خانواده را هدف و محور فعالیت‌ها قرار دهیم، فارغ از حاشیه‌ها و مباحث مختلفی که در این حوزه مطرح می‌شود، می‌توانیم به سمت افق مدنظرمان حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحدت رویه نقش آفرینی موثر حوزه زنان و خانواده حوزه زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

وی ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است