Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار یوونتوس و آتالانتا در هفته چهاردهم فصل 2021/22 سری آ با برتری 1-0 آتالانتا به پایان رسید. آتالانتا پس از 32 سال موفق به کسب برد در ورزشگاه یوونتوس شد.

جانپیرو گاسپرینی پس از این بازی در مصاحبه با DAZN گفت:

کسب برد در زمین یوونتوس برای من لذت بخش بود؛ نه فقط برای من بلکه برای باشگاه و کل مردم شهر برگامو نیز لذت بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک هدیه از سوی آتالانتا به مردم شهر برگامو بود.

دیداری بسیار دشوار و فیزیکی بود اما در سطح خودمان ظاهر شدیم. صحبت های زیادی در ابتدای فصل پیرامون آتالانتا مطرح شد. اگر شروع خوبی نداشتیم پس چطور پس از 14 بازی موفق به کسب 28 امتیاز شدیم؟ بعضی از بازی ها مطابق میل ما پیش نرفت. در یک مقطع، بحران مصدومیت داشتیم. تعدادی از بازیکنان اخیراً به ترکیب اضافه شدند یا پست آنها را تغییر دادیم که به زمان برای تطبیق با شرایط جدید نیاز داشتند. مشکلاتی وجود داشت اما آتالانتا را هرگز درحال دست و پا زدن ندیدم. حالا گزینه های بیشتری در ترکیب داریم و از نظر قدرت بدنی، بازیکنان به حد مطلوب رسیده اند. اگر آتالانتا به حد مطلوب خود از نظر فیزیکی برسد، توانایی رقابت با هر تیمی را داریم.

 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس