Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@20:34:57 GMT

شکایت از دوست شوهر به اتهام آزار جنسی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۹۶۸۳

شکایت از دوست شوهر به اتهام آزار جنسی

مردی که متهم است یک زن را مورد آزار و اذیت قرار داده، در دادگاه کیفری استان تهران یک‌ بار دیگر محاکمه می‌شود.

به گزارش شرق، یک‌ سال قبل زنی به نام پوپک به پلیس آگاهی تهران رفت و از مردی که دوست همسرش بود، شکایت کرد و مدعی شد این مرد او را آزار داده است.

با این شکایت، مأموران پلیس به بررسی پرداختند و پرونده برای رسیدگی به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان در جلسه تحقیق گفت: من چند سال است با همسرم زندگی می‌کنم و مشکل خاصی با او ندارم. اگر‌چه همسرم مردی ‌کم‌عاطفه است، ولی به‌خاطر فرزندم با او زندگی می‌کنم.

این زن ادامه داد: مدتی قبل دوست همسرم را در خیابان دیدم. او از من خواست سوار ماشینش شوم تا مرا به خانه‌مان برساند. من که به این مرد اعتماد داشتم، سوار ماشینش شدم، اما او حرف‌های نامربوطی زد و به من پیشنهاد داد تا با او رابطه برقرار کنم. من قبول نکردم و از او خواستم من را مقابل خانه‌مان از ماشین پیاده کند.

این زن ادامه داد: وقتی به مقصد رسیدیم، من با کلید در خانه را باز کردم تا وارد شوم، اما هنوز همه وسایلی را که خریه بودم، داخل خانه نگذاشته بودم که یکباره مرد جوان را پشت سرم ‌دیدم‌. او با یک قبضه کلت من را تهدید به مرگ کرد و به داخل خانه هل داد. او گفت اگر به خواسته سیاهش تن ندهم، مرا می‌کشد. او بدون توجه به التماس‌هایم، من را آزار داد و سپس خانه‌ ما را ترک کرد. من از ترس شوهرم این راز را پنهان نگه داشتم، اما پس از مدتی همسرم از اوضاع روحی من و پیامک‌هایی که بین من و دوستش رد‌و‌بدل شده بود، به ماجرا پی برد و من را از خانه بیرون کرد. حالا شوهرم حتی اجازه نمی‌دهد فرزندم را ببینم. من که حالا به چنین سرنوشتی دچار شده‌ام، آمده‌ام تا از آن مرد شکایت کنم و برایش اشد مجازات را می‌خواهم‌.

به‌ دنبال اظهارات این زن، متهم بازداشت شد، اما زن جوان را دروغگو خواند. این مرد پای میز محاکمه ایستاد و گفت: شاکی می‌خواست با من رابطه داشته باشد، اما چون قبول نکردم چنین شکایتی را علیه من مطرح کرد تا آبرویم را ببرد.

به‌ دنبال اظهارات این مرد، وی از اتهام آزار زن جوان تبرئه شد، اما با اعتراض شاکی، پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی مجدد قرار گرفت و قضات عالی‌رتبه حکم تبرئه مرد را نقض و اعلام کردند لازم است تحقیق درباره ادعای زن جوان تکمیل و تماس‌های تلفنی و پیامک‌های رد‌و‌بدل‌شده بین این زن و مرد بررسی شود.

به‌ این‌ ترتیب پرونده به شعبه هم‌عرض فرستاده شد تا مرد جوان این‌ بار در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند و تکلیف این پرونده مشخص شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزار جنسی پلیس زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا به نقل از ورایتی، «ژرار دوپاردیو» به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.



در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتار‌های نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز پیش از این از وی حمایت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان