Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:04:57 GMT

باید کار را در جریان بازی تمام می کردیم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۹۹۳۱

باید کار را در جریان بازی تمام می کردیم

ایسنا/فارس سرمربی تیم دسته دومی شاهین بندرعامری پس از شکست مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی، از نمایش شاگردانش ابراز رضایت کرد.

مهدی کریمان در گفت و گو با ایسنا گفت: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد. با توجه به اینکه چند تغییر در تیممان ایجاد کرده بودیم اما بچه ها خیلی خوب بازی کردند.

ستاره سابق تیم های برق و فجرسپاسی شیراز افزود: هر دو تیم موقعیت های خوبی ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما در دقایق ۸۸ و ۱۱۸ دو موقعیت عالی را از دست داد و می توانست کار را در جریان بازی تمام کند اما استفاده نکردیم. البته قشقایی هم فرصت های خوبی را از دست داد.

وی گفت: فکر می کنم بازی پایاپایی را مقابل تیم قشقایی که از تیم های خوب لیگ یک است انجام دادیم و از این بابت خوشحالم. دست بچه هایمان درد نکند و به تیم خوب قشقایی هم تبریک می گویم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های قشقایی شیراز و شاهین بندر عامری از مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور، عصر روز شنبه ششم آذرماه در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد. این مسابقه در وقت های معمول و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که با نتیجه چهار بر دو پیروز و راهی مرحله چهارم این رقابت ها شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قشقایی شیراز مهدی کریمیان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است