Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس شب سیاهی برابر آتالانتا داشت.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/9/7؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

افشای نامه ای که ثابت می کند فدراسیون فوتبال VAR رایگان و مورد تایید فیفا را نخواست

خداداد افشاریان شب گذشته ادعا کرد مجلس var فدراسیون فوتبال را گروگان گرفته و حاضر نیست اجازه بدهد فدراسیون از این تکنولوژی استفاده کند اما سندی به دست رسانه طرفداری رسیده که اثبات می کند این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رسانه طرفداری نوشته بود فدراسیون فوتبال در حالی اصرار به وارد کردن اسباب بازی هنگ کنگی از یک شرکت مشکوک داشت که از مرداد ماه یک دستگاه VAR مورد تایید فیفا در کشور وجود داشت و اگر فدراسیون واقعا دغدغه اش استفاده از VAR بود، می توانست با این دستگاه، ورزشگاه آزادی را به سیستم کمک داور ویدیویی تجهیز کند.

 به گزارش طرفداری، حالا از داخل فدراسیون فوتبال خبر رسیده؛ در تاریخ 16 شهریور ماه، یک شرکت ایرانی که نمایندگی یکی از چهار شرکت معتبر از نظر فیفا در زمینه سیستم کمک داور ویدیویی را دارد، نامه ای به فدراسیون فوتبال فرستاد و برای اجرای سیستم مورد تایید فیفا در بازی ایران و کره جنوبی اعلام آمادگی کرد. این شرکت در نامه خود مدعی بود در تاریخ سیزدهم مرداد ماه هم نامه دیگری به عزیزی خادم داده و موضوع را مطرح کرده بود که حاضر است تا قبل از آمدن ناظران فیفا یک دستگاه VAR مورد تایید فیفا که در ایران موجود است را در ورزشگاه آزادی مستقر کند. این شرکت اعلام کرده بود حاضر است تجهیزات خود را رایگان در اختیار فدراسیون فوتبال بگذارد.

ویارئال 1-3 بارسلونا؛ تیم ژاوی روش بردن را یاد می گیرد

بارسلونا به یکی از مهم ترین پیروزی های ماه های اخیرش دست پیدا کرد اما این تیم خیلی کار دارد؛ ویارئال در اکثر دقایق روی بازی کنترل داشت و بارها می توانست کار تیم ژاوی را یکسره کند. 

لیورپول 4-0 ساوتهمپتون؛ یک برد راحت برای تیم آماده کلوپ

لیورپول در یک بازی پر گل و دلچسب، ساوتهمپتون را در آنفیلد در هم کوبید. 

در مسابقه ای که قرمزها با گل دیوگو ژوتا خیلی زود از حریف خود جلو افتادند، یک کلین شیت دیگر هم برای آن ها به ثبت رسید. 

یوونتوس 0-1 آتالانتا؛ دوان زاپاتا، بانوی پیر را به کما فرستاد

شمشیر دو لبه، سر یوونتوس را برید. این بازی می توانست نقطه عطف فصل یووه باشد و آن ها این فرصت را داشتند تا با شکست دادن آتالانتا، به بالای جدول نزدیک شوند اما یک نمایش ضعیف در نیمه اول کافی بود تا یووه در نیمه دوم نتواند جبران کند. تیم منفعل الگری، رسما یک تیم میانه جدولی در سری آ است اما از آن سو شاگردان گاسپرینی با برد ارزشمند در تورین، جایگاه خود در رده چهارم را محکم کردند و علاوه بر این می توانند برای صعود به رده های بالاتر هم بجنگند. 

بایرن مونیخ 1-0 آرمینیا بیله فلد؛ یک برد سخت با تک گل لروی سانه

بایرن مونیخ و آرمینیا بیله فلد در چارچوب هفته سیزدهم بوندسلیگا مقابل هم قرار گرفتند، هر چند در این بازی بیله فلدی ها دفاع سازمان یافته ای به همراه عملکرد درخشان اشتفان اورتگا را داشتند، اما در برابر خط حمله باواریایی ها و ضربه زیبای لروی سانه نتوانستند مقاومت کنند. در انتها با تک گل سانه، با نتیجه 1 بر 0 بازی را به بایرن مونیخ واگذار کردند. بایرن مونیخ نیز از روز های اوج خود فاصله دارد و شب سختی را در آلیانتس آرنا مقابل این تیم گذراند. حال باواریایی ها با این برد اقتصادی، خود را برای درکلاسیکر آماده می کنند.

ونتزیا 0-2 اینتر؛ سه امتیاز بی دردسر در ونیز

در آخرین بازی امروز سری آ، اینتر رده سومی به مصاف تیم پایین جدولی ونتزیا رفت. پیروزی در این بازی موجب ادامه روند خوب تیم سیمونه اینزاگی شد.

طرفداری | اینتری ها در فرم خوبی به سر می برند و پس از پیروزی مقابل صدرنشین لیگ در هفته گذشته، این هفته در مقابل تیم انتهای جدولی هم به بردی دلچسب رسید. چالهان اوعلو و مارتینز دو گل تیم اینزاگی را وارد دروازه سرخیو رومرو کردند.

آرسنال 2-0 نیوکاسل؛ زاغ ها در امارات به دام افتادند

وولفسبورگ 1-3 دورتموند؛ بهترین واکنش به شوک اروپایی

پالمیراس 2-1 فلامینگو؛ پالمیراس و دفاع از عنوان قهرمانی در کوپا لیبرتادورس

 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مورد تایید فیفا مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم