Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری ۵ دیدار دیگر به پایان می‌رسد که در مهمترین بازی‌ها منچسترسیتی میزبان وستهام خواهد بود و منچستریونایتد به مصاف چلسی خواهد رفت.

منچسترسیتی - وستهام

امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ چهار دیدار به طور همزمان برگزار خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان وستهام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی با ۲۶ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و وستهام با ۲۳ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه چهارم به سر می‌برد.

منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا از ۱۰ باری که  برابر وستهام در لیگ برتر به میدان رفته  در ۹ بازی به پیروزی رسیده و یک تساوی داشته است،در این بازی‌ها ۲۸ گل زده و  فقط ۵ گل  دریافت کرده است. وستهام در ۱۵ بازی خارج از خانه برابر منچسترسیتی فقط یک بار موفق به پیروزی شده و یک بار هم به تساوی دست یافته و ۱۳ بار شکست خورده است. منچسترسیتی در ۷ بازی اخیر خانگی خود در ۶ بازی موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و فقط ماه گذشته برابر کریستال پالاس دوبار گل خورد.

چلسی - منچستریونایتد

در دیداری که قطعا مهمترین بازی هفته سیزدهم لیگ جزیره محسوب می‌شود، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

چلسی با ۲۹ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه نخست جدول رده بندی قرار دارد و حتی با شکست در این دیدار هم صدرنشین باقی خواهد ماند.

منچستریونایتد هم که این فصل یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند با ۱۷ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه هشتم به سر می‌برد.

منچستریونایتد در آخرین بازی خود در لیگ برتر با نتیجه ۴-یک برابر تیم ضعیف واتفورد شکست خورد و همین شکست باعث شد تا کاسه صبر سران این تیم لبریز شود و اوله گونار سولشر  سرمربی نروژی خود را اخراج کنند.

یونایتد‌ها در غیاب سولشر با هدایت مایکل کریک در لیگ قهرمانان برابر ویارئال به میدان رفتند و با کسب پیروزی ۲-صفر جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را به دست آوردند تا شاید پس از چند هفته خون دل خوردن مایه آرامش خاطری برای هواداران این تیم پرطرفدار باشد.

چلسی هم این روز‌ها دراوج به سر می‌برد، این تیم در آخرین بازی در لیگ جزیره ۳-صفر لسترسیتی را از پیش رو برداشت و صدرنشینی خود را تثبیت کرد و سپس در لیگ قهرمانان در خانه با نتیجه پر گل ۴-صفر یوونتوس را در هم کوبید و با اقتدار راهی مرحله حذفی شد.

نکات آماری

چلسی در ۷ بازی آخر خود برابر منچستر یونایتد در لیگ برتر نتوانسته است این تیم را شکست دهد. منچستریونایتد در ۴ بازی آخر خود برابر چلسی در هر ۴ بازی توانست دروازه خود را بسته نگه داشته است. منچستریونایتد در همه رقابت‌ها در چهار بازی آخر برابر چلسی در سه بازی و پیروزی رسیده و یک تساوی به دست آمده است. این پنجمین باری است که چلسی به عنوان صدرنشین لیگ برتر میزبان منچستر یونایتد است چلسی در ۴ بازی قبل سه پیروزی و یک شکست داشت. منچستریونایتد در یازده بازی خارج از خانه در لندن بدون شکست مانده و ۷ پیروزی و ۴ تساوی داشته است.

برنامه سایر بازی‌ها به شرح زیر است؛

برنتفورد - اورتون

لستر سیتی - واتفورد

برنلی - تاتنهام

بیشتر بخوانید

زیدان در حال یادگیری زبان انگلیسی/ داستان حضور زیدان در منچستریونایتد، جدی شد تداوم اقتدار و شکست ناپذیری یورگن کلوپ برابر آرسنال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستر یونایتد چلسی بازی در رتبه لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم

سرمربی منچستریونایتد به پیروزی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 4 بر 2 شفیلدیونایتد را شکست دهد و به اولین برد خود در پنج بازی اخیر در این رقابت‌ها برسد، پس از این دیدار گفت: این بازی خوبی برای تماشاگران بود. نکات مثبت بسیاری در بازی‌مان وجود داشت. ما پس از اینکه دو بار در نتیجه عقب افتادیم ، انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی از خود نشان دادیم. بازی ما البته نکات منفی هم داشت و دریافت دو گل اذیتم کرد. با این حال بابت کسب این برد خوشحالم و به راه خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: شفیلدیونایتد در بازی‌های اخیر امتیازات خوبی جمع‌آوری کرده بود، از جمله در بازی مقابل چلسی که این دست بازی‌ها اصلاً آسان نیست. ما در حال باخت بودیم، اما مقاوم بودیم. شما روحیه تیمی را دوباره دیدید. ما می‌توانیم با ناکامی‌ها کنار بیاییم و کار را برای حریفان‌مان سخت کنیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و آرامش خود را حفظ کنیم. تیم بسیار با ثبات بود، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی هم روی دروازه شفیلد خلق کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین در تمجید از هافبک پرتغالی‌اش که در این بازی دو گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: برونو فرناندز در فرم و شکل خیلی خوبی است. او از پستی که در آن بازی می‌کند، خیلی خوشحال است. به نظرم او جایگاهش در تیم را پیدا کرده است. برونو بازیکن خیلی خلاقی است، گلزنی می‌کند، پاس‌گل می‌دهد و در تعویض منطقه بازی بازیکن بسیار مهمی برای ما است. من از عملکرد فرناندز بسیار راضی هستم.

منچستریونایتد با این برد 53 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین