Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحن علنی مجلس گفت: گفت: مجلس از رشادت‌های فرزندان غیور نیرو‌های مسلح در ارتش و سپاه که حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج فارس دارند، تقدیر و تشکر دارد. خبرگزاری میزان -  محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: روز هفتم آذر که مصادف هست با روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را تبریک عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تاکید کرد: در هفتم آذر سال ۵۹ و در حمله نیروی دریایی ارتش ایران، ناوچه پیکان به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و در همان عملیات نیروی دریای رژیم بعثی عراق را منهدم کردند.   رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این روز بزرگ را به همه دریادلان دلاور عرض تبریک داریم. مجلس از رشادت‌های فرزندان غیور نیرو‌های مسلح در ارتش و سپاه که حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج فارس دارند تقدیر و تشکر دارد.
قالیباف بیان داشت: همچنین جا دارد که هفته بسیج را به همه دریادلان بسیجی تبریک بگوییم و درود بفرستیم به روح همه شهدا و به ویژه شهدای بسیجی که ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دوش کشیدند و همیشه در بخش‌های جهادی و اجتماعی در میدان بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین جمعه سپری شده اولین سالگرد شهید فخری‌زاده بود؛ داشمند برجسته هسته‌ای که به دست رژیم تا بن دندان مسلح و کودک‌کش صهیونیستی و ایادی آن به شهادت رسید.   وی تاکید کرد: امیدواریم فعالیت‌های علمی این شهید و شهدای هسته‌ای در توسعه مراکز تحقیقاتی هسته‌ای کشور با قدرت به پیش برود.   قالیباف بیان داشت: همچنین لازم است بگوییم رئیس جمهور به خاطر سفری که به اجلاس اکو داشتند در جلسه رای اعتماد حضور ندارند و به جای ایشان برادر عزیزمان آقای مخبر در جلسه حضور دارند.   انتهای پیام/   برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد