Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اصغر روحی، رئیس شورای شهر بندر امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با حبیب آقاجری، نماینده مردم ماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات این شهر برگزار شد، گفت: حق آلایندگی بندر امام خمینی (ره) از سال ۹۰ تا ۹۴ از طرف سازمان منطقه ویژه پتروشیمی و شرکت‌های تابعه به شهرداری‌های این شهر پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس بررسی و تبادل نظر با نماینده مجلس مقرر شد جلسه‌ای با حضور شهردار‌های منطقه برگزار و جهت مطالبات مذکور هماهنگی برای اقدامات آتی انجام شود، افزود: در این نشست همچنین درخصوص ظاهر نامناسب و نبود امنیت و روشنایی جاده بندر امام خمینی (ره) -بندر ماهشهر بحث و تبادل نظر شد و نماینده مردم در مجلس قول‌هایی برای پیگیری موضوع داد.

روحی حمایت شهرداری‌های شهر از ورزشکاران و همچنین پشتیبانی شرکت‌های فعال در منطقه از باشگاه‌های ورزشی را یکی دیگر از محور‌های گفت‌وگو بود عنوان کرد و اظهار داشت: مقرر شد تلاش شود تا هر شرکت یکی از هیات‌های ورزشی را مورد حمایت مالی قرار دهد و تمهیداتی فراهم شود تا ورزشکارانی که سکو‌های کشوری و بین‌المللی را فتح می‌کنند، آینده شغلی‌شان تأمین و تضمین شود که مورد اسقبالِ نماینده مجلس قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حق آلایندگی بهسازی جاده بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰ کیلومتر از مسیر رامشیر به رامهرمز در حال چهارخطه شدن است که در صورت تزریق به موقع اعتبارات ۱۰ کیلومتر از مسیر تا پایان سال چهار خطه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری عملیات چهارخطه شدن آن در دست انجام است.

بهرامی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره برداری می رسد.

 وی با بیان این که چهارخطه کردن محور رامشیر ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: محور رامشیر رامهرمز با تلاش و پیگیری های انجام شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزرات راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی