Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محسن سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خدمات و اقدامات گروه‌های جهادی که در راستای محرومیت زدایی در عرصه سازندگی و در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و زیرساختها، گام برمی دارند بسیار ارزشمند، رضایت بخش و حایز اهمیت است.

وی به فعالیت گروه های جهادی از ابتدای فروردین تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: طی مدت یاد شده گروه های جهادی شهرستان زنجان ۲۹ پروژه آبرسانی را با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان عملیاتی کردند که اغلب به پایان رسیده و تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهندی، با بیان اینکه اگر منابع محقق شود در این صورت گروه های جهادی این شهرستان آماده خدمت رسانی بیشتر در مناطق هدف هستند، افزود: ۱۶ پروژه آب کشاورزی با اعتبار قریب به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، احداث ۴۵ خانه محروم با هزینه بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، تعمیر و بازسازی کامل ۵۸ خانه محروم با ۸۷۵ میلیون تومان اعتبار از سوی گروه های جهادی این شهرستان در هشت ماهه امسال انجام شده است. 

وی تصریح کرد: تهیه و توزیع ۱۵۷ فقره جهیزیه با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، احیا مراتع، اعطای ۱۵۸ فقره تسهیلات اقتصاد مقاومتی با اولویت فعالیت های اقتصادی زود بازده در مناطق محروم و کم برخوردار، غرس بیش از ۸ هزار و ۲۳۰ اصله نهال، ایجاد و افتتاح ۱۳۱ فقره صندوق قرض الحسنه، تهیه و توزیع ۶۴ هزار بسته بهداشتی، ۳۶۵ هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تهیه ۱۰۰ هزار بسته غذایی با اعتبار قریب ۲۰ میلیارد تومان و توزیع آن در میان جامعه هدف، تهیه حدود ۲ میلیون عدد انواع ماسک، راه اندازی ۱۵ کارگاه تولیدی و ۱۵۰ کارگاه خانگی تولید ماسک از دیگر اقدامات گروه های جهادی این شهرستان در طی مدت یاد شده است.

سهندی، افزود: جمع آوری ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمکهای نقدی به منظور کمک به پرداخت اجاره منزل نیازمندان و پای کار بودن ۱۵۰ هزار نفر روز از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی و پذیرش بیماران کرونایی در ۲ نقاهتگاه که در کاهش و کنترل این ویروس منحوس بسیار موثر بود از دیگر فعالیت های گروه‌های جهادی این شهرستان بود.   

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی زنجان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی زنجان گروه های جهادی این شهرستان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد ظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبشهت_ در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن همه تلاشش را انجام می‌دهد تا بی‌عفتی و لاابالی‌گری را در جامعه ترویج دهد.

وی افزود: اگر وحدت، همدلی و انسجام نباشد بسیاری از مشکلات رفع نمی‌شود، تصمیماتی که در کاشان گرفته می‌شود همه منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: اگر وحدت و همدلی و انسجام باشد اقدام و عمل رخ می‌دهد، باید بتوانیم بن‌بست‌ها را بشکنیم، با اجرای قوانین و هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی و کار کارشناسی می‌توانیم از کار مردم گره گشایی کنیم.

محمدی فشارکی افزود: توجه نکردن دستگاه‌های دولتی به موضوع اطلاع‌رسانی موجب فاصله بین مسئول و مردم، بروز بخشی از بی‌اعتمادی‌ها در جامعه و آسیب به سرمایه‌های اجتماعی و نوعی خود تخریبی است.

وی اظهار کرد: عدم توجه مدیر به مقوله اطلاع رسانی در خصوص دستاوردها توسط دستگاه‌های اجرایی نوعی خود تخریبی و خود تضعیفی است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه مند هستند، چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

محمدی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند و شبکه‌های مجازی شهرستان در دست افرادی قرار می‌گیرد که به جای تقویت روحیه و امیدآفرینی در جامعه تخریب، یاس و ناامیدی را تبلیغ می‌کنند و مردم هم ناامید می‌شوند.

وی اضافه کرد: مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شوند و این مهم از طریق بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

هادی کاشانی مدیر بحران کاشان هم در جلسه شورای اداری اظهار کرد: بارش‌های چهارم اردیبهشت باعث بروز بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به جاده‌ها، خطوط ریلی، خانه‌های سازمانی و بخش کشاورزی در مناطق سیل‌زده بخش مرکزی این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: خسارت برآورد شده شامل ۲۱۳ هکتار از باغات و مزارع صیفی و سبزی بود که شامل ارزش‌گذاری نابودی حدود ۸۷۰ تن انواع محصولات باغی و زراعی، ۴۵ رأس گوسفند، تخریب چهار رشته قنات و چند کیلومتر جاده بین مزارع است.

کاشانی با اشاره به اهمیت گزارش‌های هواشناسی تأکید کرد: از بهره‌برداران در بخش‌های مختلف زراعی، باغی و دامداری و گلخانه‌ای، درخواست داریم موارد ایمنی را رعایت کرده و خسارت‌های احتمالی را به واحدهای مربوط در مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: لزوم توجه به حفاظت سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب، برق، گاز و مخابرات از جمله ضرورت‌هایی است که کشاورزان باید در برابر سیل و بارش رگبار باران مورد توجه جدی قرار دهند.

کد خبر 748920

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد