Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق در استان یزد گفت:پیشگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی از مهمترین وظایف یگان حفاظت راه و شهرسازی است. خبرگزاری میزان – چمران بهارلویی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق در استان یزد اظهار کرد: در وهله  اول جلوگیری از تصرف اراضی دولتی در اولویت باشد و باید با پیشگیری مانع از ساخت و سازهای غیر قانونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بهار لویی، در جلسه‌ای با یگان حفاظت راه و شهرسازی شهرستان بافق بیان داشت: حفاظت و حراست از انفال و اراضی دولتی یک وظیفه شرعی است چرا که تمامی اشخاص در بیت المال سهیم هستند، باید از سهم عموم مردم صیانت شود.
وی بر اجرای دقیق احکام صادره در این زمینه تأکید کرد و افزود: تهیه مستندات نسبت به اجرای آراء قضایی و احکامی که در این زمینه صادر شده بسیار مهم و ضروری است چراکه زحمات زیادی بر ضابطین و قضات تحمیل شده است و باید تا حصول نتیجه دنبال شود.
دادستان عمومی و انقلاب بافق در یزد به آمادگی دستگاه قضایی جهت راهنمایی و ارشاد ضابطین اشاره کرد و گفت: باتوجه به آموزش‌هایی که در طول یکسال نسبت به ضابطین خاص داده می‌شود و ابهاماتی که در این دوره‌های آموزشی راجع به اجرای احکام مطرح می‌شود این آمادگی جهت ارائه راهنمایی در وقت اداری و هماهنگی با قاضی کشیک در خارج از وقت اداری جهت اخذ راهنمایی وجود دارد.   بهارلویی،تصریح کرد:باید با کار کارشناسی و با استفاده از ابزار‌های دقیق و به روز، مرز دقیق اراضی دولتی و مستثنیات مشخص و ثبت گردد و در عین حال اهتمام لازم نسبت به اموال مردم با دقت مضاعف صورت گیرد.   بیشتر بخوانید: رفع تصرف ۲۸۴ هکتار از اراضی ملی زنجان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون   انتهای پیام/ برچسب ها: حفاظت از اراضی ملی پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حفاظت از اراضی ملی پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی یزد اراضی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی