Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان اسفراین در خراسان شمالی ضمن بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف این شهرستان از نزدیک مسائل و مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد. خبرگزاری میزان - باباخانی،رئیس دادگستری شهرستان اسفراین در خراسان شمالی ضمن بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف از زحمات کارکنان خدوم و زحمتکش شورای حل اختلاف شهرستان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی به اهمیت صلح و سازش و اصلاح ذات البین در دین مبین اسلام اشاره داشت و تصریح کرد: ایجاد مصالحه امری خداپسندانه و مورد تاکید در کتاب آسمانی و آیات و روایات معصومین علیهم السلام می‌باشد و دین آسمانی اسلام همواره بر اهتمام جدی حول محور این موضوع تأکید دارد.
باباخانی،با اشاره به تاثیر اصلاح ذات البین در کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم، از اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف خواست تا با تلاش مضاعف برای تحقق موجبات این امر خداپسندانه بیش از گذشته تلاش کنند و با روحیه جهادی در این مسیر مقدس قدم بگذارند.
رئیس دادگستری اسفراین در خراسان شمالی گفت:یقینا کار برای مردم و برای جلب خشنودی و رضایت خداوند اجر و ثواب فراوانی دارد و طبعا در این راه اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف که حتی خارج از ساعات اداری نیز جهت امر صلح و سازش مشغول فعالیت هستند از برکات و آثار معنوی این کار در دنیا و عقبی برخوردار خواهند بود.   بیشتر بخوانید: نقش مؤثر داوری در کاهش مراجعات مردم به محاکم قضایی   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید شورای حل اختلاف دستگاه قضایی خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید شورای حل اختلاف دستگاه قضایی خراسان شمالی شورای حل اختلاف رئیس دادگستری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی