Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه اولویت شهر بندرعباس رفع مشکل شبکه جمع آوری و بوی بد فاضلاب است گفت: با تصفیه پساب فاضلاب بندرعباس، می‌توان از آن در توسعه شهر بندرعباس استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: در حوزه مسائل مرتبط با شهر بندرعباس یک اولویت وجود دارد و آن هم رفع مشکل جمع‌آوری و بوی بد فاضلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌توان با تصفیه پساب این فاضلاب به توسعه شهری بندرعباس کمک کرد و از سوی دیگر مهم است که فرسودگی شبکه جمع آوری فاضلاب نیز به شکلی جدی رفع شود.

استاندار هرمزگان گفت: ما معتقدیم بر اساس قانون یکی از مواردی که باید مهم انگاشته شود مسئله احترام به مالکیت مردم است از این رو باید اسناد مالکیت زمین‌های مردم به زودی تعیین تکلیف شوند و برای همین مسئله نیز دستور داده شد کارگروهی ویژه تشکیل شود.

آغاز اجرای تاسیسات فاضلاب 11 روستای فلاورجان با مشارکت ذوب آهن اصفهانمعضل سرقت دریچه فاضلاب در بندرعباس جدی است/جان شهروندان در خطر استطرح شبکه فاضلاب در مناطق جنوبی بوشهر اجرا شودحسینی: وزارت نیرو و سازمان برنامه درباره اعتبارات طرح فاضلاب اهواز پاسخگو باشند

وی تصریح کرد: هرمزگان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دریایی دارد که متاسفانه تاکنون مغفول مانده از این رو ما تصمیم داریم یک طرح با عنوان طرح ایجاد ابراکوسیستم دریایی اجرا کنیم که شامل مجموعه جزایر قشم، هنگام، هرمز، لارک و ساحل بندرعباس و تالاب بندرخمیر خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه صنعت گردشگری هم در استان هرمزگان و هم در کشور باشد.

دوستی تاکید کرد: برای اجرای این طرح بزرگ و ملی که در زیر مجموعه آن طرح‌های گردشگری گوناگون دیده شده پیگیری‌های زیادی در کشور انجام داده‌ایم.
وی یکی از مشکلات استان را در حوزه عدم موفقیت در کنکور عنوان کرد و اظهار داشت: برای بهبود وضعیت تحصیل و کنکور دانش آموزان تمرکز ویژه داریم و یک طرح داریم که بر اساس آن معلمان دروس اصلی باید آموزش ویژه کنکور ببینند تا بتوانند به دانش آموزان کمک کنند تا در آینده نیروهای متخصص از بدنه استان به وجود بیاید.

وی ادامه داد: دیگر مسئله‌ای که مورد توجه ما در مجموعه استانداری است بازنگری در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ مستقر در استان است که بایستی نحوه صرف هزینه‌ها در زمینه‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی اصلاح شود.

دوستی تشکیل صندوق توسعه استان با هیئت مدیره‌ای شامل نمایندگان دولت، مجلس و معتمدان برای تصمیم گیری در خصوص تخصیص اعتبارات و کمک‌های صنایع را دیگر برنامه خود عنوان کرد و گفت: مسئله دیگری که در بندرعباس به دنبال آن هستیم توانمندسازی محلات بافت فرسوده و حاشیه‌ای است که از دو محله دوهزار و چاهستانی‌ها آغاز می‌شود.

استاندار هرمزگان در پایان با تاکید بر ظرفیت‌های بندرعباس گفت: این شهر بایستی به یک شهر توسعه یافته و برخوردار از امکانات نوین تبدیل شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان شهر بندرعباس جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه