Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدنظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران ، با اشاره به ماجرای پرداخت‌ حقوق های نجومی گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی از مدتها قبل یکی از مباحثی بود که به ویژه از جانب مقام معظم رهبری بر رفع این پدیده تبعیض‌آمیز تأکید شده بود.

وی افزود: از چند سال قبل موضوع حقوق‌های نجومی در رسانه‌ها مطرح شد و مشخص شد برخی از مدیران به بهانه‌های مختلف بسیار بیشتر از حد متعارف حقوق دریافت می‌کنند و مقام معظم رهبری چندین بار راجع به این موضوع تذکر دادند و خواستار برخورد با این مسئله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: حرکت‌هایی برای جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی انجام شد و اقداماتی هم در این زمینه صورت گرفت اما به نظر می‌رسد که این پدیده ریشه‌کن نشده است.

موسوی خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق‌های نجومی به ویژه در برخی شرکت‌های دولتی و عمومی که بعضاً نظارت کافی توسط دستگاه‌های نظارتی بر آنها وجود ندارد اتفاق می‌افتد و این شرکت‌ها برای برخی مدیران به حیاط خلوت تبدیل شده تا در این شرکت‌ها دریافتی‌های آنچنانی داشته باشند. 

وی افزود: البته حقوق‌ها و دریافتی‌های نجومی فقط در قالب حقوق نیست، بعضا در قالب مزایا، پاداش‌ها و در دیگر قالب‌های مختلف خودش را نشان می‌دهد که باید همه این موارد در موضوع برخورد با حقوق‌های نجومی در نظر گرفته شده و با آن مقابله شود. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نمونه اخیر پرداخت حقوق نجومی را ما مشاهده کردیم و مشخص شد که بعضی از مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند و دریافتی‌های سنگینی داشته‌اند و به نظر من صحبت‌های آیت‌الله رئیسی در مورد جلوگیری از پرداخت‌های نجومی ناظر به همین مسئله بود. 

موسوی خاطرنشان کرد: البته آنطور که من شنیده‌ام دریافت کنندگان حقوق‌ها و مزایای نجومی در پتروشیمی امیرکبیر که مربوط به مدیران این شرکت و مدیران دولت قبل بوده است و آنطور که من شنیده‌ام مدیرعامل جدید این مجموعه اقدامات و مقابله‌هایی را با پرداخت حقوق‌های نجومی در پتروشیمی امیرکبیر داشته است. 

وی افزود: رویه برخورد با حقوق‌های نجومی امر پسندیده‌ای است اما ما هم از دولت آقای رئیسی انتظاری جز این نداریم که با دریافت‌کنندگان حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی برخورد جدی داشته باشد. 

23217

کد خبر 1577291

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حقوق و دستمزد دولت سیزدهم پرداخت حقوق های نجومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد