Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش فارس، انتشار تیزر فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سیدجواد هاشمی در روزهای گذشته اعتراض‌ها و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است. برخی دغدغه‌مندان ساحت فرهنگ و مذهب در واکنش به ترویج رقص در این فیلم و اباحه‌‌گری در سینما، سوژه‌ای در «فارس من» ثبت کرده‌اند که اکنون بیش از ۱۵ هزار امضا دارد (+)؛ آن‌ها خواستار لغو نمایش فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سیدجواد هاشمی تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در واکنش به این اعتراض‌ها اظهار داشت: به نظر می‌رسد کسانی که نسبت به محتوای فیلم «شهر گربه‌ها» معترض هستند و حتی برخی از آنها کمپینی را نیز بر علیه فیلم راه اندازی کردند، هنوز به تماشای این فیلم ننشستند، زیرا اگر اینگونه بود فروش فیلم «شهر گربه‌ها» حداقل از یک میلیارد گذشته بود. کار تیزرساز، ساخت کلیپی از بخش‌های جذاب فیلم برای جمعیت سینمارو است.

وی افزود: من ۳۰ سال مربی تربیتی بوده‌ام و بارها در فیلم‌ها شهید شده‌ام و یادواره شهدا برگزار کرده‌ام، بنابراین حساسیت‌ها را درک می‌کنم اما برای بچه‌ها فیلم می‌سازم و بارها آن را تماشا می‌کنند و مفاهیمی همچون نفی مهاجرت غلط را درک می‌کنند. چون فیلمسازی یعنی نفوذ غیرمستقیم برای بیان مفاهیم بلند.

هاشمی ادامه داد: متاسفانه فیلم را ندیده قضاوت کردند، درحالی‌که داستان و پیام فیلم «شهر گربه‌ها» مبارزه با ترامپ و خوی استکبارستیزی است.

کارگردان فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» اظهار داشت: به احترام معترضان به این فیلم، تعدادی از پلان‌هایی را که در تیزر استفاده شده است، حذف می‌کنم و فیلم را اصلاح خواهم کرد تا این تصور به وجود نیاید که برای من نظرات و عواطف دینداران و افراد مذهبی که همیشه به من لطف داشتند، مهم نیست.

هاشمی در پایان تأکید کرد: بعد از اصلاح برخی پلان‌ها و انجام مراحل فنی، نسخه جدید فیلم در اختیار سالن‌های سینما قرار خواهد گرفت.

 تیزر جدید فیلم «شهر گربه‌ها»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان پیشکسوت درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899824

دیگر خبرها

  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند