Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجتبی عظیمی نژاد مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن کشور در تشریح روند برگزاری گردهمایی مسئولان و مدرسان قرآنی کشور در مشهد گفت: نشست یاد شده سه شنبه گذشته در مشهد آغاز شد و در مجموع ۶۰ نفر شامل روسای ادارات قرآنی استان‌ها به همراه روسای هیئت‌های اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور در این نشست چهار روزه شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: حدود ۴۰۰ نفر نیز در قالب اجلاسیه مدرسین نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین در این نشست سراسری قرآنی شرکت کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن کشور ادامه داد: این نشست با هدف بررسی طرح رصد و پایش خانه‌های قرآن و عترت، تشریح آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات و نحوه هزینه‌کرد آنها، تبیین وضعیت کلی طرح‌های قرآنی سال جاری و میزان پیشرفت آن‌ها و تشریح موضوع نظارت و ارزشیابی استان‌ها برگزار شد.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشست سراسری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون