Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت دارویی آسترازنکا قصد دارد میزان اثربخشی واکسن و داروی تولید شده خود را در برابر گونه اومیکرون ویروس کرونا ارزیابی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گونه اومیکرون ویروس کرونا که برای اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد، به سرعت در این کشور در حال انتشار است؛ بنابراین باعث ایجاد موجی از نگرانی در سراسر دنیا شده است و برای پیشگیری از گسترش آن بسیاری از کشورها آفریقای جنوبی را در لیست قرمز خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهش‌های بسیار زیاد این گونه از ویروس کرونا آن را به خطرناک‌ترین گونه کووید -۱۹ تبدیل کرده است.

شرکت‌هایی مانند آسترازنکا تصمیم گرفتند میزان اثربخشی واکسن و داروی کووید -۱۹ را در برابر گونه جدید ارزیابی کنند. شرکت آسترازنکا یک واکسن با میزان اثربخشی ۸۴ درصد برای مقابله با ویروس کرونا تولید کرده است. علاوه بر این، بر داروی ضد کرونای جدید با ترکیبی از آنتی بادی‌ها نیز کار می‌کند. شرکت آسترازنکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که همانند دیگر گونه‌های ویروس کرونا در حال بررسی بیشتر گونه B.1.1.529 هستیم تا تأثیر واکسن بر آن را ارزیابی کنیم.

آسترازنکا ترکیبی از آنتی بادی‌ها را توسعه داده است که قادر است در جلوگیری از ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ و درمان بیماری مؤثر واقع شود. بدین ترتیب، محققان شرکت آسترازنکا اعلام کرده‌اند که اثر طولانی مدت ترکیب آنتی بادی AZD7442 را در برابر گونه‌های جدید بررسی می‌کنیم و از آنجایی که این ترکیب شامل دو آنتی بادی مهم با فعالیت‌های مختلف و تکمیل کننده در برابر ویروس است امیدواریم که اثربخشی خود را حفظ کند.

کد خبر 538311

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا پیشگیری از کرونا اومیکرون جهش جدید کرونا کرونا و جهش اومیکرون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویروس کرونا آنتی بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان گیاهی ریزش مو

آفتاب‌‌نیوز :

چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها و نیز آنزیم ها، اسید‌های امینه و مواد شیمیایی گیاهی همچون پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان‌های فراوانی است که رشد مو‌ها را بیشتر می‌کند. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %۱۱آن را تشکیل می‌دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش‌های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم ۲آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می‌کند.

باعث بر طرف کردن ضایعات Psoriform و نیز هپیراکراتوز بافتی و نهایتاً چربی سرمی شود. کاتچین موجود در آن خاصیت مهارکنندگی ۵ آلفا ردوکتاز را دارد که DHT را مسدود می‌سازد. DHT یکی از علل کلیدی ریزش مو محسوب می‌شود. این ماده می‌تواند رشد مو‌های جدید را ترویج کند و از بروز مشکلات رایجی همچون شوره و پوست سر خشک پیشگیری نماید. تحقیقات علمی نشان می‌دهد این ترکیب دارای خواص بسیار با ارزش برای درمان ریزش مو است

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟