Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:45:15 GMT

الریان بدون خلیل زاده در لیگ قهرمانان آسیا؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۰۷۷

الریان بدون خلیل زاده در لیگ قهرمانان آسیا؟

باشگاه های قطری بدون حضور بازیکنان ملی پوش خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شرکت می کنند.

به گزارش مشرق، سایت «منبر الکرة الامارتیة» خبر داد باشگاه های فوتبال قطر بدون حضور بازیکنان ملی پوش خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شرکت می کنند.

طبق گزارش این رسانه اماراتی باشگاه های السد، الدحیل و الریان بدون در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه اماراتی دلیل غیبت ملی پوشان از ترکیب ۳ باشگاه قطری را تجهیز تیم های ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانست.

بدین ترتیب الریان که شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد در غیاب این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ حضور پیدا می کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو لیگ قهرمانان آسیا الریان شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان