Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز یکشنبه پنج پلاک ثبتی در تهران را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بیست و هفتمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی های مختلف درباره باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به پلاک ثبتی ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶۶۳ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۴۰۳۰ متر مربع در منطقه ۲۱ واقع شده است. حد نصاب درختان آن ۱۹۷ اصله است که در حال حاضر ۲۰۴ اصله درخت در این زمین گزارش شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۵ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی و معماری مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی ۶۹.۸۰۹.۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۵۶۶ متر مربع در منطقه ۱ واقع شده و در پهنه G قرار گرفته است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا با ۱۸ رای با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

در ادامه جلسه رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به پلاک ثبتی ۶۸.۵۱۶.۸ اشاره کرد و افزود: این زمین در منطقه ۱ واقع شده که در سند آن قید باغ بودن آمده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۵ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی ۳۷.۲۶۳۹.۱۰۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه ۳ واقع شده و در حال حاضر ۳۳ اصله درخت دارد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی نهایتا تصمیم گرفتند پرونده این پلاک ثبتی برای بررسی های بیشتر به کمیسیون برگشت داده شود.

عباسی به پلاک ثبتی ۶۸.۳۸۷۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۳۱۰۸ متر مربع در منطقه ۱ واقع شده که کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با ۱۵ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کرده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به پلاک ثبتی دیگری به مساحت ۱۰۳۸ متر مربع واقع در منطقه ۱ اشاره کرد و افزود: این زمین حد نصاب ۳۶ اصله درخت را دارد که بر اساس گزارش ها در حال حاضر دارای ۵۶ اصله درخت است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز نهایتا با ۱۶ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران اعضای شورای اسلامی شهر تهران متر مربع در منطقه زمین به مساحت شهر تهران نیز پلاک ثبتی منطقه ۱ ۱ واقع شده اصله درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله امراللهی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر قم گفت: اسفندماه سال گذشته تعدادی از مدیران شهری به یکی از کشورهای اروپایی سفر داشتند که البته اینگونه سفرها در گذشته نیز بوده است.

رییس کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: طی سالهای اخیر مدیران و کارشناسان قطار شهری به منظور بازدید از کارخانه ها و تامین تجهیزات پروژه قطار شهری به برخی از کشورهای خارجی سفر کردند.

وی با بیان اینکه دو عضو شورای اسلامی شهر قم به عنوان عضو ناظر در این سفر حضور داشتند افزود: برخی از هیات همراه همانند مدیر کل حراست شهرداری به منظور نظارت و معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری در راستای انعقاد قراردادها حضور داشتند.

امراللهی با اشاره به دستاوردهای این سفر گفت: خرید سه دستگاه لوکوموتیو شانتر، درزین جرثقیل دار و خودروی امدادی در این سفر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و پیش پرداخت هایی برای خرید دو دستگاه واریز شد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم گفت: ۱۳ خیابان از ۱۶ خیابان در طی مدت فعالیت شورای اسلامی شهر قم بازگشایی شد و ساختار معابر نیز تا حدی تکمیل شده است.

وی گفت: بازگشایی خیابان های شهیدان برقعی، شهید صادقی، بلوار جمهوری، شهید خسروی، پروژه چهل اختران، عماریاسر، تکمیل طرح میدان تره بار در میدان شهید مطهری و پروژه بازآفرینی قبرستان نو در سال گذشته اجرایی شد.

امراللهی با تاکید بر توسعه شهرسازی الکترونیک گفت: در کمیسیون معماری و شهرسازی تلاش شد تا مجموعه کار نظام مهندسی از شهرداری مستقل شویم و عملکرد در بخش زیرسازی سیستم ها در حوزه بانک های اطلاعاتی مطلوب بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: قم در حوزه نمای ساختمان از دیگر شهرها وضعیت بهتری دارد و البته در بخش معماری و شهرسازی برنامه ها سطحی بوده است.

کد خبر 6088168

دیگر خبرها

  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس