Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:13:01 GMT

هفت نانوایی متخلف در ملایر پلمب شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۴۴۸

هفت نانوایی متخلف در ملایر پلمب شد

به گزارش ایرنا؛ «حسین فارسی» روز یکشنبه در بازدید سرزده از نانوایی‌های سطح شهر ملایر اظهار داشت: افزایش قیمت نان دلیلی برای بروز تخلف نیست و با هرگونه تخلف در این زمینه به شدت برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش قیمت نان، مردم باید افزایش کیفیت نان را به طور واقعی احساس کنند، افزود: تیم‌های بازرسی باید به صورت روزانه از روند فعالیت نانوایی‌های سطح شهر بازدید کنند و چگونگی رضایت‌مندی شهروندان ارزیابی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه بازرسانی از اتحادیه خبازان، اداره صمت و فرمانداری ملایر روزانه طی سه نوبت کیفیت نان و روند فعالیت نانوایی‌ها را بررسی کنند، گفت: کیفیت، وزن و ساعت فعالیت نانوایی‌ها از مهمترین عواملی است که در بازرسی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فارسی بر لزوم تهیه جدولی از نانوایی‌های سطح شهر و گروه‌بندی آنها برای بازرسی‌های روزانه تاکید کرد و افزود: در بازدید امروز اکثر نانوایی‌ها موارد و الزامات مورد نظر را به خوبی رعایت کرده بودند و مشتری رضایت کامل داشت.

وی یادآور شد: فقط چند نانوایی به دلیل عدم رعایت کیفیت نان، کم‌فروشی و رعایت نکردن موارد بهداشتی متخلف شناخته شدند و با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، این واحدها تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه در حوزه نان نباید کوچکترین نارضایتی را داشته باشیم؛ ادامه داد: ارایه نان بی‌کیفیت به مردم هرگز قابل قبول نیست و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

فارسی افزود: در بازدیدهای امروز کیفیت نان، وزن چانه، ساعت فعالیت، نوع برخورد با مشتری و رعایت موارد بهداشتی در بسیاری از نانوایی‌ها خوب ارزیابی شد.

به گفته وی قیمت نان باید در نانوایی‌ها نصب و در معرض دید مردم قرار داده شود.

به گزارش ایرنا؛ از روز گذشته/شنبه/ قیمت نان در استان همدان افزایش یافت. حدود ۱۸۰ نانوایی در شهرستان ملایر فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها ملایر استانداری همدان سازمان تعزیرات حکومتی نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر استانداری همدان سازمان تعزیرات حکومتی ملایر استانداری همدان سازمان تعزیرات حکومتی نانوایی نانوایی ها کیفیت نان قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران