Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:25:05 GMT

پلمب هفت نانوایی متخلف در ملایر

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۶۳۵

پلمب هفت نانوایی متخلف در ملایر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,حسین فارسی , سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از پلمب هفت واحد نانوایی متخلف به دلیل کم فروشی و گران فروشی در این شهر خبر داد و گفت: از روز گذشته با افزایش قیمت نان، بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر بر روند فعالیت نانوایی‌ها به صورت روزانه ادامه دارد.

او در بازدید سرزده از نانوایی‌های شهر ملایر اظهار داشت: افزایش قیمت نان دلیلی برای بروز تخلف نیست و با هرگونه تخلف در این زمینه به شدت برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش قیمت نان، مردم باید افزایش کیفیت نان را به طور واقعی احساس کنند، افزود: تیم‌های بازرسی باید به صورت روزانه از روند فعالیت نانوایی‌های سطح شهر بازدید  و چگونگی رضایت‌مندی شهروندان را ارزیابی کنند.

فارسی با تاکید بر اینکه بازرسانی از اتحادیه خبازان، اداره صمت و فرمانداری ملایر روزانه طی سه نوبت کیفیت نان و روند فعالیت نانوایی‌ها را بررسی کنند، گفت: کیفیت، وزن و ساعت فعالیت نانوایی‌ها از مهمترین عواملی است که در بازرسی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او بر لزوم تهیه جدولی از نانوایی‌های سطح شهر و گروه‌بندی آن‌ها برای بازرسی‌های روزانه تاکید کرد و افزود: در بازدید امروز بیشتر نانوایی‌ها موارد و الزامات مورد نظر را به خوبی رعایت کرده بودند و مشتری رضایت کامل داشت.

 سرپرست فرمانداری ویژه ملایر یادآور شد: فقط چند نانوایی به دلیل عدم رعایت کیفیت نان، کم‌فروشی و رعایت نکردن موارد بهداشتی متخلف شناخته شدند و با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، این واحد‌ها تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

فارسی  با تاکید بر اینکه در حوزه نان نباید کوچکترین نارضایتی را داشته باشیم؛ ادامه داد: ارائه نان بی‌کیفیت به مردم هرگز قابل قبول نیست و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

او افزود: در بازدید‌های امروز کیفیت نان، وزن چانه، ساعت فعالیت، نوع برخورد با مشتری و رعایت موارد بهداشتی در بسیاری از نانوایی‌ها خوب ارزیابی شد.

فارسی , سرپرست فرمانداری ویژه ملایر در ادامه گفت:قیمت جدید نان باید در نانوایی‌ها نصب و در معرض دید مردم قرار داده شود.

 از روز گذشته قیمت نان در استان همدان افزایش یافت. حدود ۱۸۰ نانوایی در شهرستان ملایر فعالیت می‌کنند.

منبع  ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی متخلف کم فروشی گران فروشی سرپرست فرمانداری ویژه ملایر فعالیت نانوایی ها کیفیت نان قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم هوک

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی و نویسندگی مهدی تراب‌بیگی محصول سال 1401 است. ماجرای دو برادر اهل سیستان و بلوچستان است که برای محقق کردن رویاهای خود وارد رشته بوکس می‌شوند و در این مسیر با سختی‌های زیادی روبرو می‌شوند. امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج نیا و سعید رضایی کیا در این فیلم مقابل دوربین شهرام نجاریان بازی کردند. فردین خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و سودابه سعیدنیا این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • سکانس‌هایی از فیلم هوک
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان