Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد گران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای تزریق واکسن به بقیه دانش آموزان هم با آموزش و پرورش نشستی برگزار و اعلام کرده ایم تا اگر مدرسه ای در سطح این شهرستان وجود دارد که دانش آموزان آن تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند، تیم سیار اعزام کنیم.

 وی با اعلام این که تیم سیار با حضور در محل نسبت به تزریق واکسن به افراد واجد شرایط اقدام می کنند ، گفت که تاکنون کارگران و کارکنان چندین کارخانه شهرستان با حضور این تیم در محل کارشان واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر گران با بیان اینکه از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون ۸۶.۱ درصد از جمعیت این شهرستان یک نوبت واکسن خود را تزریق کرده اند، افزود: متاسفانه بقیه افرادی هستند که اعتقادی به تزریق واکسن کرونا ندارند و سلامت سایر شهروندان را هم در معرض خطر قرار می دهند.

وی میزان ترزیق دو نوبت واکسن کرونا در این شهرستان را ۷۲.۵ درصد اعلام کرد.

این مسئول همچنین از بستری ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های قائمشهر خبر داد و گفت که در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های شهرستان بستری و ۶ بیمار هم ترخیص شدند و یک نفر هم جان باخت.

رئیس شبکه بهداشت قائمشهر از شهروندان درخواست کرد تا ضمن جدی گرفتن تزریق واکسن کرونا برای حفظ سلامتی خودشان و دیگر همشهریان ، همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گف ت : استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی ها همچنان باید در دستور کار باشد و اگر شهروندان این موارد را رعایت نکنند بار دیگر این شهرستان از وضعیت آبی خارج خواهد شد.

اقناع سازی والدین، مهم ترین راهکار

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص روند تزریق واکسیناسیون دانش آموزانی که تاکنون اقدام نکرده اند، گفت: پیشنهاد داده ام تا اسامی و آمار دانش آموزانی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند آماده کنند تا بتوانیم نسبت به اقناع سازی والدین و مدیران مدارس آنها بپردازیم.

هوشنگ اصغریان در پایان با تاکید براینکه کار ما اجبار برای تزریق واکسن کرونا دانش آموزان نیست، گفت: نهایت تلاش ما برای اطلاع رسانی و اقناع سازی خواهد بود.

برچسب‌ها پروتکلهای بهداشتی واکسن کووید 19 مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروتکلهای بهداشتی واکسن کووید 19 مازندران پروتکلهای بهداشتی واکسن کووید 19 مازندران قائم شهر تزریق واکسن کرونا تزریق واکسن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند