Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:45:08 GMT

دشمنان توان و جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۴۱۴۶

دشمنان توان و جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس نیل فروشان ظهر روز یکشنبه در اجلاسیه زنان و کودکان شهید استان ایلام اظهار کرد: دشمنان می‌دانند که توان و جرات حمله نظامی به ایران را ندارد چرا که ما به مدد بهره گیری از دانش روز و استقامت مردم امروزه به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه تبدیل شده‌ایم.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: قبل از انقلاب سپر دفاعی ایران جان پناه نیروهای آمریکایی در منطقه بود و آمریکایی‌ها در بن بست‌های نظامی از جمله واقعه ظفار کشور عمان از نیروهای ایرانی برای جنگ بهره گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نیل فروشان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در زمینه‌های مختلفی چون پهباد، موشک، جنگ الکترونیک، هوافضا و بخش‌های دیگر قوی و مقتدر است و دشمن یارای مقابله با کشور ما را ندارد.

وی گفت: آمریکا در منطقه مرعوب و سرخورده شده و جایگاه خود را از دست داده است و چاره‌ای جز ترک منطقه و عقب نشینی تاکتیکی از مواضع خود در برابر ایران و جبهه مقاومت را ندارد.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت‌های مردم در هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: جای جای این سرزمین بوی عاشورا و قیام کربلا را به خود گرفته است و مردم این استان تندیس مقاومت و ایثار در کشور هستند.

سردار نیل فروشان افزود: استان ایلام به واسطه جنگ تحمیلی به محل معراج شهدای زیادی تبدیل شد، زنان این استان عزیزترین نزدیکان خود را نیز از دست دادند اما در مقاومت و ایثار آنها خللی وارد نشد و حتی تعدادی از این زنان نیز مظلومانه به درجه رفیع شهادت یا جانبازی نائل آمدند.

کد خبر 5362802

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا آلودگی هوا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام عبدالمتین قانع، سخنگوی حکومت سرپرست طالبان، یورش یک فرد مسلح به مسجدی در غرب افغانستان ۶ کشته برجا گذاشت.

به گفته قانع یک فرد ناشناس با اسلحه گرم در مسجدی در منطقه «گذره» هرات، به روی نمازگزاران غیر نظامی آتش گشود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ۶ غیر نظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شاخه منطقه‌ای گروه تروریستی داعش عمده تهدید امنیتی در افغانستان محسوب شده و به طور دائم جوامع شیعه‌مذهب را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6092904

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم