Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@04:48:33 GMT

افزایش بستری‌های کرونایی دراردبیل

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۴۳۲۳

افزایش بستری‌های کرونایی دراردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 33 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار نیز جان خود را از دست داد. ناطقان: شهرام حبیب‌زاده هفتم آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 33 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار نیز جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول، دوم و سوم نیز یک میلیون 622 هزار و 850 واکسن بوده است که از این تعداد 885 هزار و 738 واکسن مربوط به نوبت اول، 723 هزار و 349 واکسن مربوط به نوبت دوم و 13 هزار و  763 واکسن مربوط به نوبت سوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 53 بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین 26 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل  170 نفر است که از این تعداد 36 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های مشگین‌شهر و نیر در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، نمین، اردبیل، سرعین، کوثر، خلخال در وضعیت آبی قرار دارند.
منبع: ایسنا برچسب ها: یستری ، کرونا ، اردبیل ، بیماری ، مرکز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا اردبیل بیماری مرکز استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان