Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید که علاقه‌مند است هدایت تیمی را در رده ملی برعهده داشته باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که پس از حضوری موفق در تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ، حالا در منچسترسیتی هم روزهای خوبی را سپری می‌کند، می‌گوید وقتی از این تیم انگلیسی جدا شود، تمایل دارد هدایت تیمی را در رده ملی برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی 53 ساله که از سال 2016 هدایت منچسترسیتی را برعهده دارد و تا سال 2023 هم تحت‌قرارداد این باشگاه است، تاکنون 10 جام مختلف برای این تیم به ارمغان آورده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اشاره کرد.

گواردیولای 50 ساله در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: عاشق مربیگری در رده ملی هستم. همیشه گفته‌ام که وقتی کارم در منچسترسیتی تمام شود، دوست دارم هدایت تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم اما یافتن چنین تیمی آسان نیست. در حال حاضر پست‌های خالی زیادی در رده ملی وجود ندارد. دوست دارم در رده ملی مربیگری کنم اما اگر این اتفاق نیفتد، در رده باشگاهی به مربیگری ادامه خواهم داد و مشکلی از این بابت ندارم.

مدیر برنامه مهاجم منچسترسیتی با بارسلونا وارد مذاکره شد

وی افزود: در انگلیس اما تنها مربی منچسترسیتی خواهم بود. اگر روزی هم جدا شوم هم وقتی آنها بخواهند به من‌سیتی باز خواهم گشت. در انگلیس به غیر از منچسترسیتی هدایت تیمی دیگر را برعهده نخواهم گرفت.  

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال گواردیولا منچسترسیتی جام جهانی فوتبال گواردیولا منچسترسیتی هدایت تیمی رده ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، تله موش شاخص ترین اثر آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می‌باشد، این اثر برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده است، این بار در رشت به روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر را «محمد پور جعفری» از کارگردانان خوشنام استان برعهده دارد که بیش از این آثار زیادی از جمله الیورتویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و… را به روی صحنه برده است.

این اثر اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا می‌باشد.

اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پور قربان، ارسلان حاجتی، رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آهنگسازی کار برعهده هومن خوش فطرت می‌باشد.

تله موش از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ اردبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 6097231

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!