Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌ها از رشد ۲۲ درصدی رسیدگی به تخلفات سرمایه گذاران مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کمیسیون رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال قبل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی با بیان اینکه در طرح جامع نظارت بر سرمایه گذاران مجتمع‌های بین‌راهی برخوردهای جدی پیش‌بینی شده و به تصویب مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز رسیده است، گفت: نظرات کمیسیون تخلفات در همین رابطه برای اجرا به استان‌ها ابلاغ شده که در سال ۱۳۹۹ بر همین مبنا جمعاً ۲۲ رای توسط کمیسیون رسیدگی به تخلفات بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی رفاهی صادر شد و در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ این عدد بالغ بر ۱۱ رای بوده که نسبت به ۶ ماهه اول سال ۹۹ رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به عنوان یکی از تاسیسات جانبی راه در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای، افزایش ایمنی راه و تردد، کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و رفع خستگی مسافران در طول سفر با توقف کوتاه نقش موثری را ایفا می‌کنند.

شهرکی ثانوی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت صحیح مجتمع‌های بین راهی علاوه بر حفظ وضع موجود، بهبود و توسعه خدمات با استفاده از روش‌های جدید و نوآورانه تضمین کننده رضایت مشتریان و کاربران جاده‌ای است بر نقش اساسی و کلیدی این مجتمع‌ها در ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای تاکید کرد.

مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌ها با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی رفاهی تلفیقی از فعالیت‌ها و خدمات مختلف از جمله جایگاه سوخت، رستوران، فروشگاه‌ها نمازخانه‌ها، تعمیرگاه، سرویس‌های بهداشتی و ... است، افزود: این ساختمان‌ها در طول شبکه راه‌ها ایجاد می‌شوند تا بر اساس امکانات فیزیکی، تمیزی و خدماتی با کیفیت مناسب، توقعات، خواسته‌ها و نیازهای مسافران را تامین کنند.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر تعداد ٩٠٩ باب مجتمع‌های خدماتی رفاهی به بهره‌رداری رسیده است و تعداد مجتمع‌های در حال احداث ۵۰۰ و تعداد موافقت اصولی در حال استعلام از سایر ارگان‌های ذیربط ۸۵۵ است تصریح کرد: بر همین اساس میانگین توزیع و پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال بهره‌برداری ۹۵ کیلومتر بوده است که با احتساب مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال ساخت این عدد به ۶۱ کیلومتر خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سرمایه گذاری حمل و نقل تین مسافران وزارت راه و شهرسازی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی مجتمع های خدماتی رفاهی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل مجتمع ها جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران