Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی فلاح بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری هفته بسیج در اصفهان با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: ادامه راه شهدا کشور را با گذشت چهار دهه از انقلاب همواره روی پا نگه داشته و هر روز شاهد توسعه کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و اگر همه دنیا بخواهند نمی‌توانند این نهال را از ریشه خارج کنند، تصریح کرد: ما در بدترین شرایط شاهد ایستادگی و مقاومت مردم ایران بوده‌ایم و این امر همواره برای ما قابل احترام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج وزارت نفت با بیان اینکه در چهار دهه انقلاب دشمن تلاش خود را در همه عرصه‌ها از جمله شبیخون فرهنگی گرفته تا شرایط سخت و ناجوانمردانه تحریم‌های اقتصادی برای نابودی کشور به کار گرفته است، ادامه داد: این در حالی است که هر روز در کشور شاهد رشد و شکوفایی در بخش‌های مختلف علم و فناوری و اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در کشور در بسیاری از عرصه‌ها و به ویژه موشک به اوج رسیده‌ایم، گفت: امروز در کشور توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر را داریم.

فلاح با بیان اینکه اگر در کشور همه با هم باشیم و دل‌ها را به هم بدهیم قطعاً آینده روشنی را خواهیم داشت، افزود: اتحاد می‌تواند همه کارشکنی‌ها علیه نظام را از بین ببرد و به تعالی برسیم.

وی با بیان اینکه اگر تفکر ایثار و شهادت حاکم شود مسیر ما را به سمت تعالی سوق خواهد داد، ادامه داد: بسیج مرز نمی‌شناسد، در همه ادارات دولتی و خصوصی شاکله بسیج باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند.

فرمانده بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی را داریم و این جنگ در کشور به اوج رسیده است، گفت: خبرنگاران نیز در این بین سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت دارند و با قلم خود می‌توانند راه‌های برون رفت از بحران را به همه مردم جامعه آموزش دهند.

کد خبر 5362897

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج محمدعلی احمدی وزارت نفت هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا ایلام آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی گفت: خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

17 اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول