Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی روز یکشنبه در سالگرد شهادت دکتر محسن فخری زاده در پیامی نوشت: یکسال از به شهادت رسیدن یکی از فرزندان شایسته انقلاب، که دست جنایتکار استکبار جهانی برای ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور وی را مورد هدف قرار داد، می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام افزود: دکتر محسن فخری زاده را تا قبل از شهادت، کمتر کسی می‌شناخت و چه بسا بسیاری از جنبه‌های شخصیتی، علمی و خدمات و اقدامات وی در راه اعتلای ایران زمین همچون رازی سر به مهر باقی بماند.

سردار جلالی در پیام خود آورده است: وی از جمله مجاهدان مخلص انقلاب بود که ترجیح داد تا گمنام بماند و به جای کسب شهرت و مقام متعهدانه در راه پیشرفت علمی ایران اسلامی به‌ویژه در عرصه‌های دفاعی گام بردارد. اما در اهمیت و بزرگی و تاثیرگذاری این مرد بزرگ همین بس که برای مهار اندیشه‌اش، یکی از پیچیده‌ترین ترور قرن طراحی و اجرا شد.  

در ادامه این پیام آمده است: حرکت علمی وی در راستای اقتدار آفرینی، تمدن سازی و نوآوری در خدمت مردم، همچون خاری در چشم استکبار و به شهادت رساندنش مهر تأییدی بر خباثت و ددمنشی دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود که بار دیگر نیت شوم آنان را برملا کرد. ترور شهید فخری زاده نماد ناکارآمدی برجام و سیاست لبخند به دشمن است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام خود یادآور شد: بیست سال زندگی در سایه ترور برای امنیت و رفاه مردم، بدون شک چراغ راه جوانان نخبه‌ای است که وی در سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع تربیت کرد تا پشتوانه‌ای عظیم برای ارتقای توان دفاعی کشور برابر تهدیدات نوین پرتوی، زیستی و شیمیایی باشند. به راستی که وی یک دانشمند تمام عیار هسته‌ای و پدافندی است.

سردار جلالی در این پیام تاکید کرد: فخری زاده به حق سردار شهید پدافند غیرعامل است و ما در سازمان پدافند غیرعامل کشور هیچگاه تلاش‌های وی را در عرصه دفاع بیولوژیک به ویژه در زمینه ساخت تجهیزات پیشرفته مانند آزمایشگاه سیار سطح ۳ ایمنی زیستی، تولید کیت‌های تشخیصی و واکسن کرونا و همچنین در عرصه پدافند نوین به عنوان مبدع صنعت پدافند غیرعامل در حوزه‌های CBRNE هرگز از یاد نخواهیم برد.  

در ادامه این پیام آمده است: در سالگرد شهادت این دانشمند انقلابی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی و همه شهدای انقلاب اسلامی، اعلام می‌داریم که بی‌شک دانشمندان، استادان و دانش‌پژوهان کشور، به‌رغم وجود دشمنی دشمنان، ‌ راه فخری زاده‌ها را ادامه خواهند داد و خون این شهدای انقلاب اسلامی عامل اتحاد و انسجام ملت در ایستادگی در برابر دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد و مسببان این ترور شوم، تاوان سختی پرداخت خواهند کرد.

شهید محسن فخری زاده  هفتم آذر ۱۳۹۹ در منطقه آبسرد دماوند در یک عملیات تروریستی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها برجام سازمان پدافند غیرعامل کشور جمهوری اسلامی ایران شهادت محسن فخری زاده محسن فخری‌زاده غلامرضا جلالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام سازمان پدافند غیرعامل کشور جمهوری اسلامی ایران برجام سازمان پدافند غیرعامل کشور جمهوری اسلامی ایران شهادت محسن فخری زاده محسن فخری زاده غلامرضا جلالی سازمان پدافند غیرعامل کشور محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل