Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:10:59 GMT

وزش شدید باد زنجان را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۵۰۳۴

وزش شدید باد زنجان را فرا می گیرد

از اواسط هفته بر شدت سرعت وزش باد در استان افزوده خواهد شد که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره، درختان فرسوده و تأسیسات شهری تردد نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛   مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وزش شدید باد طی چند روز آینده در استان زنجان خبر داد.

محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و بارشی پیش بینی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وقوع وزش باد در استان زنجان طی چند روز آینده خبر داد و اظهار کرد: از اواسط هفته بر شدت سرعت وزش باد در استان افزوده خواهد شد که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره، درختان فرسوده و تأسیسات شهری تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وقوع باد وزش شدید تا اواخر هفته در استان ادامه دارد.

رحمان نیا همچنین از ورود سامانه بارشی به استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: بارش باران و برف از روز پنجشنبه استان را فرا می‌گیرد.

وی به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان تا اواخر تغییر محسوسی نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هواشناسی استان زنجان وزش باد بارش باران استان زنجان بارش باران وزش باد هواشناسی طی چند روز آینده استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد