Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای فوتبال شهردای بندرآستارا و الماس تازه‌آباد چاف لنگرود عصر یکشنبه در مرحله سوم رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور به میزبانی شهرداری آستارا در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت شهرداری آستارا با نتیجه سه بر ۲ برابر حریفش به برتری رسید.

نیمه اول این دیدار با حملات شهرداری آستارا آغاز شد و این تیم در همان دقایق اول مسابقه به گل برتری خود دست یافت و جهانگیر عسگری موفق شد در دقیقه دوم، اولین گل تیم شهرداری آستارا را به ثمر برساند تا این نیمه با همین تک گل خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هر ۲ تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت چهار گل در این نیمه به ثمر رسید که سهم هر تیم، ۲ گل بود که ابتدا تیم الماس تازه‌آباد لنگرود در دقیقه ۷۰ توسط کیوان ربیعی به گل مساوی دست یافت.

در دقیقه ۷۶ نیز، فرشید پاداش بازیکن شهرداری آستارا که در نیمه دوم وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۶ گل دوم تیمش را به ثمر رساند، اما در دقیقه ۸۰ بهنام علیزاده بازیکن الماس تازه‌آباد لنگرود بازی را به تساوی کشاند. 

این پایان ماجرا نبود و کیانوش میرزایی بازیکن شهرداری آستارا در دقیقه ۸۸ گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا این بازی در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به سود شهرداری آستارا خاتمه یابد.

تیم فوتبال شهرداری بندراستارا در این دیدار با ترکیب محمدرضا قنبری ، سعید دلاور، حبیب افرا، محمد آزادطلب، علیرضا سلیم پور، محمدحسین خسروی، کیانوش میرزایی، خشایار زبرجد، علی مصطفایی ، امین حقده ، جهانگیر عسگری و با سرمربیگری فرشاد پیوس رو در روی الماس تازه آباد لنگرود قرار گرفت.

همچنین تیم الماس تازه آباد لنگرود نیز با ترکیب حامد راست‌روان ، علیرضا نجیبی ، آرمان حسین‌پور، مرتضی موئدناصری، مهدی رحیمی، حامد غلامی، وحید رضاپور، پژمان بذرافشان، حامد رحمان‌پور، بهنام علیزاده ، کیوان ربیعی و با سرمربیگری اردشیر سلیمانی مقابل شهرداری آستارا صف آرایی کرد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با برتری در این دیدار ضمن حذف تیم الماس تازه‌آباد لنگرود از گردونه رقابتهای جام حذفی کشور، به مرحله چهارم این دوره از رقابت ها صعود کرد که مرحله چهارم مسابقات جام حذقی کشور با حضور ۱۶ تیم برتر مرحله سوم و همچنین ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

مسابقات فوتبال جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود که به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی و فینال این مسابقات در شهر خرمشهر برگزار و رقابت‌های این جام به صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می‌شود و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم ملوان بندرانزلی از تیمهای شهرستانی افتخارآفرین این مسابقات در سالهای ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و در سالهای ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کشور را کسب کرد و با ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی، یکی از پرافتخارترین تیمهای کشور در مسابقات جام حذفی کشور بشمار می‌رود.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی جام حذفی فوتبال گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی جام حذفی فوتبال فوتبال فدراسیون های ورزشی جام حذفی فوتبال گیلان شهرداری آستارا جام حذفی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت

همچنین درحاشیه افتتاح نمایشگاه فعالیت رادیو در گیلان و پاسداشت هفته معلم  از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت نیز رونمایی شد.

مدیر کل پست گیلان گفت: در این نمایشگاه تمبر‌های قدیمی، اسناد، ده‌ها کتاب درسی مقطع ابتدایی تا دبیرستان سال‌های ۱۳۱۸ تا ۱۳۵۷ هجری شمسی، کتابی با قدمت دویست ساله چاپ اروپا حاوی نقشه قدیمی ایران با درج نام خلیج فارس، رادیو‌های قدیمی از سال ۱۹۸۰ مبلادی به بعد، رایانه‌ها از زمان ورود به ایران تا کنون و بیش از ده رادیوی قدیمی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

محمد حسین هوشنگی در باره ماکت ساختمان قدیمی اداره کل پست گیلان هم افزود: نخستین مکان فعالیت رادیو گیلان طبقه چهارم ساختمان اداره کل پست در شهرداری رشت بود که آرم (نشان) آن هنوز هم در بالای ساختمان وجود دارد. 

مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان هم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه رادیو گیلان امروز ۶۹ ساله شد، گفت: در تقسیم بندی علوم ارتباطات، رادیو یک رسانه گرم محسوب می‌شود و دارای ویژگی‌های ارتباطی، چون سرعت، دو سویه و تعاملی بودن و استفاده از ظرفیت مخاطب است. 

تفی ربانی افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با این رسانه ارتباطی از زمان ظهور تا کنون است. 

علاقه مندان می‌توانند از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت تا ۱۶ از این نمایشگاه واقع در ساختمان اداره کل پست گیلان در میدان شهدای ذهاب یا شهرداری رشت دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت