Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو) با اشاره به طرح‌ها و اهداف جمهوری اسلامی برای توسعه این سازمان اظهار کرد: ما در زمینه جدیت در تجارت آمادگی داریم در ارتقای تجارت برون منطقه‌ای نقش بیشتری در آزادسازی اقتصادی در کشورهای عضو فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه در قالب موافقتنامه و چه در قالب تجارت آزاد.



وی افزود: همچنین در زمینه ایجاد شبکه مواصلاتی مکمل ما معتقدیم که پتانسیل‌های تجارتی در این زمینه به حدی است که دیر یا زود مسیرهای کوریدوری منطقه اکو باید بازگشایی شود.



رئیسی با اشاره به دیگر برنامه‌های جمهوری اسلامی برای اکو اظهار کرد: جمهوری اسلامی آماده است برنامه‌های آموزشی حوزه نفت و گاز را توسعه دهد و همچنین پروژه‌های انتقال آب از سوی ایران مورد توجه اکو قرار گیرد.



رئیس جمهوری تاکید کرد: همچنین این آمادگی از سوی جمهوری اسلامی وجود دارد تا به این سازمان کمک کند که در امنیت سایبری و آموزش مجازی جلساتی را برگزار کند.



وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اظهار کرد: حمایت جمهوری اسلامی از اکو بدون قید وشرط است و تحریم‌های آمریکا کوچکترین خللی در زمینه همکاری ایران با منطقه و کشورهای همسایه ایجاد نمی کند.



رییسی تصریح کرد :ایالات متحده با خروج از برجام و وضع تحریم های یکجانبه و استقرار سیاست ظلم حداکثری نشان داد  منفافعش با منافع جمعی منطقه‌ای ما سازگار نیست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نشست سران اکو ابراهیم رئیسی همکاری سایبری جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات

به گزارش صدای ایران،مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان